Andreas Nysveen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Er det noen av dere østfoldinger som har greie på når og hvor jeg kan få tak i billetter til Rygge airshow? Hvis jeg ikke tar helt feil så foregår det 26-27 August 2007? Noen som har hørt noe mer om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Er nok litt tidlig ennå...er jo ikke gitt ut noe som helst info om dette ennå engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Dato er satt til 18. - 19. August 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Dette blir en bra sommer, medregnet Sola Airshow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Blir drit fett, skal ihvertfall dra på sola airshow. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det gjenstår å se hvor bra ting blir, tar selvfølgelig en tur på Rygge i og med at det praktisk talt ligger i bakhagen min, men blir ingen Stavanger-tur med mindre programmet forsvarer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Torgeir har skrevet litt om det her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Dato er satt til 18. - 19. August 2007 Hvor får folk de datoene fra? I følge hjemmesidene til Rygge Flyklubb vil airshowet bli avholdt den 25. og 26. august. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Helt riktig Fredrik. 25. og 26. August 2007. (EDIT: Jeg klarte faktisk å skrive feil selv her før jeg rettet det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg leste det i forsvarsforum for noen uker siden. Det spørs om ikke jeg må "besøke familien" de helgen, litt vanskelig å komme seg over ellers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.