Gå til innhold

Link til PC test for feks FlightSimX


Kim Sølvberg

Anbefalte innlegg

Jeg kjørte dette programmet,og ble anbefalt å oppdatere driveren til skjermkortet(Nvidea)Jeg lastet ned den nye driveren,og fulgte instruksjonene:avinstallere den gamle driveren først.Ok.Så installerte jeg den nye driveren,og måtte starte maskinen på nytt.Da gikk det til h******! ""

Under oppstarten av maskinen slo den seg av gang på gang, heldigvis hadde jeg oppstartsdisketten,og ved å kjøre maskinen i sikkerhetsmodus fikk jeg gjenopprettet systemet etter en del fortvilelse og om og men.. ""

Jeg ble også anbefalt å oppdatere driveren til lydkortet.

Eh...tror jeg beholder den gamle foreløpig....

Eller så var min vindowsversjon(Me)uegnet til å kjøre Fs2004.

Likevel fungerer simulatoren helt fint,har gjort det hele tiden

Tja...kanskje andre er heldigere enn meg.

Håper det... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat har en 500MHz pc med XP på.Vi installerte FS2000 på den,men det funket dårlig.Min FS 2004 i Me er helt ok,ikke verdens fineste teksturer akkurat,men moro å fly likevel..har en Flight1 DC-9 som krever 1.4 GHz prosessor/64 Mb grafikkort,lyden hakker litt under takoff,ellers går det fint ""

Men helt klart,pc'n er gått ut på dato,det gjør vel FS2004 også om ikke lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...