Kim Sølvberg Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Fikk denne linken av en kompis nettopp. Mulig dere kjenner til denne fra dør, men her kan du sjekke hvordan pc`en din vil fikse FlightSimX + annet rart. Mulig du må oppdatere en activeX controller når du skal ta testen.. grei verktøy. Ingen garanti for troverdigheten da selvfølgelig men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Fin side...takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg kjørte dette programmet,og ble anbefalt å oppdatere driveren til skjermkortet(Nvidea)Jeg lastet ned den nye driveren,og fulgte instruksjonene:avinstallere den gamle driveren først.Ok.Så installerte jeg den nye driveren,og måtte starte maskinen på nytt.Da gikk det til h******! Under oppstarten av maskinen slo den seg av gang på gang, heldigvis hadde jeg oppstartsdisketten,og ved å kjøre maskinen i sikkerhetsmodus fikk jeg gjenopprettet systemet etter en del fortvilelse og om og men.. Jeg ble også anbefalt å oppdatere driveren til lydkortet. Eh...tror jeg beholder den gamle foreløpig.... Eller så var min vindowsversjon(Me)uegnet til å kjøre Fs2004. Likevel fungerer simulatoren helt fint,har gjort det hele tiden Tja...kanskje andre er heldigere enn meg. Håper det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Polden Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 *Legge til i favoritter* Tusen takk for den der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Eller så var min vindowsversjon(Me)uegnet til å kjøre Fs2004 Kvitt deg med Windows ME så fort som bare F.... Dette er Microsoft sin værste utgivelse noen sinne.. Fult av bugs og performance er lik æsj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Skal jeg bytte fra Me til XP må jeg vel ha ny pc også? En 7 år gammel sak med 750 MHz athlon og 16 Mb grafikkort med XP blir vel som å dra en svær campingvogn med en Nissan Micra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Du får nok problemer med å kjøre det meste av nye spill på den ja Men skal nok ikke være noe problem å installere XP på den.. Fikk beskjed om at min gamle maskin med rundt 500Mhz kunne kjøre XP, så det krever nok ikke så mye. eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 En kamerat har en 500MHz pc med XP på.Vi installerte FS2000 på den,men det funket dårlig.Min FS 2004 i Me er helt ok,ikke verdens fineste teksturer akkurat,men moro å fly likevel..har en Flight1 DC-9 som krever 1.4 GHz prosessor/64 Mb grafikkort,lyden hakker litt under takoff,ellers går det fint Men helt klart,pc'n er gått ut på dato,det gjør vel FS2004 også om ikke lenge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Snill test får en si. Med min lille bærbare fikk jeg bare anbefaling på selve lydkortet. Det er en møkka bærbar maskin også. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.