Gå til innhold

Norsk spotterportal...


Martin Flikkeshaug

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen husker kanskje i fjor da jeg og en til fra dette forumet skulle lage en side for norske spottere?, men dessverre ble ikke dette noe av.

 

Nå omtrent et år senere er vi godt igang med en ny side. Denne gangen med Meg, Sidnre Solem Ertsaas og Mathias Moberg i crewet fra start. Forumet/Portalen er oppe og vi kommer til å bruke PunBB som forumklient da det er meget raskt og enkelt å endre på.

 

Denne siden vil i hovedsak inneholde et forum og en side for spotterguider. Vi trenger derfor medlemmer og folk som er interessert i å skrive spotteguider. Vi regner med å ha siden "ferdig" til nyttår.

 

Vi åpner allerede nå, men som sagt så er den ikke ferdig.

 

Linken er akurat nå er http://spotter.yaricks.net/, men nytt domene skal bestilles så fort vi får samla inn pengene til domene.

 

Velkommen til Spotters.no/Flyspotter.no/Spotter.no!

 

Har du tips til hva siden skal hete så kom gjerne med det ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Martin.. Lag noe greier i den mailadressa så vedkommende ikke blir utsatt for så alt for mye spam da..

 

Er ikke noe jeg kan gjøre med det? Skjønte ikke helt spørsmålet.. Mener du at hvis man taster inn hei@hei.no så blir vist som hei krøllalfa hei punktum no?

 

Asgeir og andre som ikke har fått verifiseringsmailen: Registrer dere på nytt, da jeg ikke får verifisert dere manuelt. Beklager ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvor ser du at det ikke er lov med 1024* i bredde?

Personlig kunne jeg selv tenke meg 1024x*** og ser ikke noen av de andre administratorene som har skrevet noe ennå, skal ta det opp når jeg kommer meg hjem fra skolen!

 

Personlig tror jeg grunnen til at Sindre har postet i 800x*** er fordi harn ikke gidder å ha 2 sett med bilder på serveren! ""

 

/Mathias ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...