Martin Flikkeshaug Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei! Noen husker kanskje i fjor da jeg og en til fra dette forumet skulle lage en side for norske spottere?, men dessverre ble ikke dette noe av. Nå omtrent et år senere er vi godt igang med en ny side. Denne gangen med Meg, Sidnre Solem Ertsaas og Mathias Moberg i crewet fra start. Forumet/Portalen er oppe og vi kommer til å bruke PunBB som forumklient da det er meget raskt og enkelt å endre på. Denne siden vil i hovedsak inneholde et forum og en side for spotterguider. Vi trenger derfor medlemmer og folk som er interessert i å skrive spotteguider. Vi regner med å ha siden "ferdig" til nyttår. Vi åpner allerede nå, men som sagt så er den ikke ferdig. Linken er akurat nå er http://spotter.yaricks.net/, men nytt domene skal bestilles så fort vi får samla inn pengene til domene. Velkommen til Spotters.no/Flyspotter.no/Spotter.no! Har du tips til hva siden skal hete så kom gjerne med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Bra initiativ. Vet ikke om dere har tenkt på det fra før, men jeg synes fullt navn på forumet burde være obligatorisk. Greit å vite hvem som sitter i andre enden. Bringer miljøet sammen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Bra initiativ. Vet ikke om dere har tenkt på det fra før, men jeg synes fullt navn på forumet burde være obligatorisk. Greit å vite hvem som sitter i andre enden. Bringer miljøet sammen også Takk takk.. Det kommer! Er en mod jeg må legge inn får å få det til å funke så det kommer innen 2-3 dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Vil da oppfordre alle her inne til å spre dette til alle dere kjenner Så satser vi på å få igang en ordentli norsk Spotterportal! Kom igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir westgård Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 kjempebra initaitiv! Håper alle kommer til å registrere seg her og bruke siden aktivt! Har savnet en side som dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 I er da også velkomne til at melde jer ind på det danske spotter-forum, www.spotters.dk. Der er nogle medlemmer fra Norge allerede, og vi danske spottere kan godt lide norske spotterbilder (anderledes end CPH og BLL). Men synes da, at Norge også skal have et "rigtigt" spotterforum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har registrert meg! Synes spotting er skikkelig artig, selvom jeg ikke får så mye tid til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir westgård Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 har regga meg her for noen dager siden nå, men har ikke fått noe passord på mail enda?? noe dere kan sjekke opp kansjke?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 har regga meg her for noen dager siden nå, men har ikke fått noe passord på mail enda?? noe dere kan sjekke opp kansjke?? Du er registrert med aswes@tele2.no? Skal sjekke det opp så sender jeg svar på PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir westgård Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 stemmer det Martin.. kjempefint det, må sette igang å bruke denne siden, blir bra trur jeg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Du Martin.. Lag noe greier i den mailadressa så vedkommende ikke blir utsatt for så alt for mye spam da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Du Martin.. Lag noe greier i den mailadressa så vedkommende ikke blir utsatt for så alt for mye spam da.. Er ikke noe jeg kan gjøre med det? Skjønte ikke helt spørsmålet.. Mener du at hvis man taster inn hei@hei.no så blir vist som hei krøllalfa hei punktum no? Asgeir og andre som ikke har fått verifiseringsmailen: Registrer dere på nytt, da jeg ikke får verifisert dere manuelt. Beklager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Skriv f.eks aswes(FJERNDETTE)@tele2.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har fått noen medlemmer, men vi klarer å få inn flere gjør vi ikke det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Kan dere være så vennlig å rgistrere med fullt navn når dere registrerer? Da slipper du å gjøre det når vi setter det som obligatorisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Syns denne fortjener en liten.. Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir westgård Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Okei, da er jeg "på plass" på spotter.no Og hva ser jeg, ikke hos dere heller er det lov med 1024 i bredde.. da er jeg registrert hvertfall.. Asgeir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei, hvor ser du at det ikke er lov med 1024* i bredde? Personlig kunne jeg selv tenke meg 1024x*** og ser ikke noen av de andre administratorene som har skrevet noe ennå, skal ta det opp når jeg kommer meg hjem fra skolen! Personlig tror jeg grunnen til at Sindre har postet i 800x*** er fordi harn ikke gidder å ha 2 sett med bilder på serveren! /Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Okei, da er jeg "på plass" på spotter.no Og hva ser jeg, ikke hos dere heller er det lov med 1024 i bredde.. da er jeg registrert hvertfall.. Asgeir Jeg har satt 1000px som grense, men det er ingen problemer for oss å øke den til 1024 hvis det er det brukerne vil Velkommen til oss ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Der har jeg økt grensen til 1024 ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Personlig tror jeg grunnen til at Sindre har postet i 800x*** er fordi harn ikke gidder å ha 2 sett med bilder på serveren! Smarte lille gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir westgård Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Der har jeg økt grensen til 1024 ihvertfall Dette blir herved min egen ofisielle flaggdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.