Gå til innhold

SAS Ground Service eller SAS Teknisk *HASTER*


Kim Jørgen Brenna

Anbefalte innlegg

Hei!

Havnet i en liten tidsklemme her,fikk avslag fra å få jobbe i Avinor på Kjevik under arbeidsuka. Og nå har jeg fått mulighet til å bo hos noen på Eidsvoll. Og det for å kunne jobbe på OSL. Så jeg lurte på om det er noen her inne som jobber der,og som jeg kan høre med om det er mulighet for å få en jobb der?

dette gjelder Uke 46!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært på STS på gardermoen i arbeidsuka 2 år på rad, og det er kjempeartig! Første året jobbet jeg med å setta sammen understell til MD80, og andre året lette jeg etter sprekker og svakheter i metall på deler og i skroget på 737. Brukte røntgen på skroget og krøp inn i en liten luke helt bakerst i halepartiet på en -500 "" Sjekket også med kamera og røntgen i motorene (bak de roterende bladene)

 

Vi fikk begge gangene en liten tur ut på tarmac med en snill kar som jobber der, men vi fikk ikke gå ut av bilen pga man må egentlig ha spesiell tilatelse for å kunne være på tarmac (sikkerhet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...