Kim Jørgen Brenna Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei! Havnet i en liten tidsklemme her,fikk avslag fra å få jobbe i Avinor på Kjevik under arbeidsuka. Og nå har jeg fått mulighet til å bo hos noen på Eidsvoll. Og det for å kunne jobbe på OSL. Så jeg lurte på om det er noen her inne som jobber der,og som jeg kan høre med om det er mulighet for å få en jobb der? dette gjelder Uke 46! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Tror du får klå mer på flya på Teknisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 jeg er likegyldig på begge to,en drøm på jobbe på enten SGS eller Teknisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Olsen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ta kontakt med sjefene på STS så får du nok komme en tur... Smart å snakke med lærlingekoordinator¨fks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei! Takker,skal prøve det! har dere noen webside? eller en E-post jeg kan sende til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Moe Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 PM Sendt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 PM sendt tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 jeg har vært på STS på gardermoen i arbeidsuka 2 år på rad, og det er kjempeartig! Første året jobbet jeg med å setta sammen understell til MD80, og andre året lette jeg etter sprekker og svakheter i metall på deler og i skroget på 737. Brukte røntgen på skroget og krøp inn i en liten luke helt bakerst i halepartiet på en -500 Sjekket også med kamera og røntgen i motorene (bak de roterende bladene) Vi fikk begge gangene en liten tur ut på tarmac med en snill kar som jobber der, men vi fikk ikke gå ut av bilen pga man må egentlig ha spesiell tilatelse for å kunne være på tarmac (sikkerhet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.