Geir Teigo Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 I fem år har Singapores flyplass blitt kåret til verdens nest beste flyplass av de reisende, skriver World Airport Awards. I år endret dette seg, da Singapore Changi Airport stjal tittelen fra erkerivalen Hong Kong International Airport. Flyplasskåring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsnes Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Etter nesten å ha "bodd" på de to flyplassene de siste årene så har jeg egentlig aldri forstått at Hong Kong var bedre enn Singapore. Hong Kong er bra men Singapore er virkelig hjemmekoselig. Med basseng i ventehallen er det ikke så mye å utsette... Mvh Kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Singapore er vel et sted der det ikke er mangel på penger. Blir fine flyplasser da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Norge har noen kroner de også, og har etter min mening laget verdens fineste flyplass på Gardermoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Lett å se hvem som ikke har vært på Changi her. =) Har også vondt for å forstå hva som er så bra med Hong Kong, at den er veldig bra i forhold til Europeiske flyplasser er greit men etter Sørøst-asiatisk standard er den ganske middelmådig, synes at også Kuala Lumpur er bedre da ja. Changi er i en klasse for seg selv uansett, og var blitt bedre i år i forhold til for 2-3 år siden. Litt off topic... Synes faktisk at gamle Ninoy Aquino Intl i Manila er av de bedre også, meget fine priser på alt, og DER er det iallfall ikke spart på ansettelsene. Overdrevet god service, til og med på toalettene står en betjent klar med papir å tørke fingra på, man skal ikke trenge å forsyne seg av skitne pairdispensere og kaste dem i skitne papirkurver selv der nei. Bare for noen år siden var Ninoy Aquino et høl fullt av uproffe ansatte som ville ha penger for å hjelpe til, måtte til og med betale $1 for lån av baggage trolleys når man kom til bagasjeutleveringa. Når man kom ut sto drosjehaiene i kø for å lure folk, også de er fjernet nå og erstattet med betjent/bevoktet taxi-terminal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Mine fem beste flyplassopplevelser: 1.Singapore Changi har jeg vært på flere ganger. Fantstisk. 2.København - Kastrup. Flott flyplass. 3.Amsterdam - Schipol. 4.London Gatwick. 5.Juan Santamaria - San Jose, Costa Rica. Liten men praktisk og fin flyplass. Verste flyplassopplevelse: Da Nang Intl Airport. Vietnam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Av flyplasser i Skandinavia, kommer i hvertfall IKKE OSL høyt på min liste. København: Kastrup er virkelig i en særstilling, DET er hva man kan kalle en ordentlig flyplass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.