Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 25. september 2006 Premium Medlem Del Skrevet 25. september 2006 Var på Værnes her på Søndag og kikka litt på fly samtidig seff! Her så jeg et piper cherokee/Archer e.l. så det ikke så godt pga avstanden. Det var enten LN-MDM eller LN-MOM det sto på siden. Flyet var knall gult med svart hvitt sjakkbrettmønster på sidene bak. Noen som vet hvilket fly dette er og i hvilket eie? Jeg ser for meg at det er militært da det har en gulfarge slik som Saab Safari/Safir har vært paintet?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 LN-MOM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Her er LN-MOM: [image]http://home.no.net/eandrel/bilder/photos/Unge%20%D8rner%202005/Img_0819.jpg[/image] Lekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 LN-MOM er en Piper Cherokee PA-28-180, vet ikke hvem eieren er, men det hører iallefall hjemme på en 450m gressbane på Frosta, ca. 7 minutters flytur nord-vest for Værnes! [image]http://home.no/icskaug/LN-MOM.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 ja det var litt av en paint på det flyet der:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 25. september 2006 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. september 2006 Det var moro at jeg fikk oppklart det. Takk til alle sammen for bilder osv. Ingen tvil om det var det flyet nei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Eithun Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei. Det var litt morsomt å få se bilder av det flyet der akkurat nå.LN-MOM var på Oppdal og slepa seilfly for NTH-flyklubb i helga.Jeg hadde gleden av å henge bak det i seilfly på to slep på lørdag. mvh Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Og jeg hadde gleden av å lære å fly motorfly på LN-MOM for ca. 20 år siden. Fargen var bare hvit, sort og diskret gull den gang og det var Nome flyklubb i Telemark som eide den, selv om den mest var stasjonert på Geiteryggen. Men moro at hun har gjort trønder av seg på sine gamle dager da og fått frisket litt på eksteriøret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.