Gå til innhold

Forslag til ruter?


Bjørn Olav Henjum

Anbefalte innlegg

Siden jeg har fått TrackIR flyr jeg stort sett med VC, men merker at ytelsen blir litt dårlig på svært detaljerte og store flyplasser, spesielt med PMDG 737.

 

Derfor, er det noen som kan anbefale noen greie ruter på rundt en time eller to, fra og til flyplasser som ikke er altfor store med mye trafikk, men som likevel har 'alle fasiliteter'? Tenker da på ILS, SIDS, STARS osv. Har nettopp også begynt å bruke lvl-D 767 (fantastisk fly!), så flyplassene bør kunne handle dette også.

 

Setter pris på alle tips, uansett hvor i verden! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, Marius. Jeg bruker Ultimate Traffic ja, og vil gjerne fortsette å bruke det. Liker å ha traffic density ganske høyt så jeg har litt underholdning på TCAS-skjermen... ""

 

Jeg har stort sett flydd samme ruter i mange år (ENZV-ENGM, ENZV-EKCH, EGLL-LFPG og sånne andre 'typiske' flighter, som regel til de store hub-flyplassene), og så er jeg ganske fantasiløs når det gjelder å komme på nye steder å fly fra og til... ""

 

Hadde vært greit å fått tips om hvor dere andre pleier å fly. ICAO-koder som vist over holder i massevis... ""

 

Eller om noen vet om en oversikt som viser reelle ruter rundt om i verden, så hadde jo det også vært kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere som har lyst til å dele rutene sine, eller flyr alle til og fra ENGM? ""

 

Har forresten prøvd på Torp og Værnes, og her flyter det veldig glatt med full trafikk. Noen som har oversikt over vanlige destinasjoner fra disse flyplassene, og som kan håndtere 767? Brukes ikke Torp mye av f.eks. lavprisselskaper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyr ofte: ENBR-ENFL og retur, men Florø blir vel i minste laget til 767en.. ""

ENBR-ENAL og retur, ENAL-ENVA og retur, ENBR-ENCN og retur, ENCN-ENGM og retur, ENBR-ENGM og retur, ENVA-ENBR og retur, ENOV-ENAL og retur men også her blir vel Hovden litt liten for en 767.

 

Dette er ruter jeg pleier å fly, men har ikke flydd 767 noe særlig da jeg finner den "litt" for avansert enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott, takk skal dere ha!

 

Merket forresten at ting flyter veldig bra på ENGM også. Jeg prøvde første tur med 767 fra EGLL med et tredjeparts scenery, og PC'en slet litt da. Så bare post flere ruter til og fra ENGM og andre 'avanserte' flyplasser!

 

Kjetil, jeg synes faktisk 767 er mye mindre komplisert å konfigure enn PMDG 737, selv om det er mye mer avansert teknisk sett, om du forstår. Bare det at det stiller inn frekvenser ol. automatisk er jo helt fantastisk, og preflight/receiving aircraft er mye lettere.

 

Masse gode tips om Norge nå. Noen som flyr andre steder? Afrika? Oseania? USA? Asia? Resten av Europa? "" Skjønner ikke at dere vil fly i hjemlandet når dere har hele verden for deres føtter! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...