Gå til innhold

2 bookinger, 0 ATC?


Fredrik J

Anbefalte innlegg

Jeg beklager at jeg ikke kom!

 

Jeg ble hunde eier for 4 timer! ""

Det kom en hund som hadde lyst å spise opp kaninen min! Etter å ha ringt til alt fra Politiet til en døgnåpen dyreklinikk kom nettopp falken for å hente den.

 

Egentlig var den en helt nyydelig hund som var kjempe grei og snill, men somsagt den prøvde å få opptil 4 kaninsteker i dag.

 

Falken sa at det var en dyr hund så de finner nok en eier...

 

Ble litt OT det der. Men jaja, beklager ihverfall at jeg ikke kom. "" Må få fiksa en annen trenings dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om du vil lete etter idiotiske portnr, så vaersogod... Selv har jeg bare lagt inn en enkel regel i brannmuren som sier at den skal tillate alle tilkoblinger for fs og SB, og det går knirkefritt! Gå inn på "Internett Security" på hovedmenyen, velg "firewall/brannmur" og "configure/konfigurer", deretter "programs/programmer", deretter er det bare å redigere/legge til programmer i programstyringen... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...