Gå til innhold

747 i Bodø og Tromsø?


Øystein H. Larsen

Anbefalte innlegg

20. juli kommer det en 744 til Evenes, den er i hvertfall satt opp med det enn så lenge.

 

Noe 747 til Bodø eller Tromsø har jeg ikke hørt om i sommer (kan Tromsø ta imot 747?) men jeg vet det dukker opp en 734 fra Axis 27. juli i Bodø og en Fokker 100 og en MD-83 fra Blue Line i Tromsø 24. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20. juli kommer det en 744 til Evenes, den er i hvertfall satt opp med det enn så lenge.

 

Noe 747 til Bodø eller Tromsø har jeg ikke hørt om i sommer (kan Tromsø ta imot 747?) men jeg vet det dukker opp en 734 fra Axis 27. juli i Bodø og en Fokker 100 og en MD-83 fra Blue Line i Tromsø 24. juli.

 

Det er vel ikke en 744 som skal til Evenes da? Er vel heller en litt mindre versjon nemlig 743! **Pirk**Pirk**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20. juli kommer det en 744 til Evenes, den er i hvertfall satt opp med det enn så lenge.

 

Noe 747 til Bodø eller Tromsø har jeg ikke hørt om i sommer (kan Tromsø ta imot 747?) men jeg vet det dukker opp en 734 fra Axis 27. juli i Bodø og en Fokker 100 og en MD-83 fra Blue Line i Tromsø 24. juli.

 

Det er vel ikke en 744 som skal til Evenes da? Er vel heller en litt mindre versjon nemlig 743! **Pirk**Pirk**

 

Dakar får dere ikke besøk av en -400. "" *mobbe mobbe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...