Jim Vold Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Huff... Leste VG i dag i Tønsberg mens min bil var på service.. Det var et stort artikkel om et SAS-fly som unngikk ulykke med å unngå kollisjon med en feiebil ved å avbryte landingen. (bra gjort av Espen Høiby) Vg la et kart hvor de pekte hvor flyplassen var i forhold til Stavanger-byen. Helt teit i hva den journalisten har i hodet!!! Sorry har ikke bilde her! EDIT: Flyplassen lå et sted ved Tau Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ser liksom ikke helt det gale i det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Nok en tråd om hvor dumme/ignorante/uinvidde osv. journalister kan være, tror jeg. Legg også merke til at det stort sett kun er blant flightsim-entusiaster at dette blir tatt opp som et stort problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ser liksom ikke helt det gale i det! Flyplassen ligger i Ryfylke på kartet (feil side av fjorden)! Jeg ble plutselig nermeste nabo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Skjønner det, men kommentaren min kom før han gjorde en edit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.