Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da fikk jeg vite at jeg har fri på mandag og skal ut og se 747-400 på sola på mandag """"""

De vil vel bruke 18/36 uansett?

Kan desverre ikke ta bilder da kamera befinner seg i Risør.

men kamera er ikke allverden uansett. Men jeg skal i hvertfall ut og se.

Skrevet
Kan desverre ikke ta bilder da kamera befinner seg i Risør. men kamera er ikke allverden uansett. Men jeg skal i hvertfall ut og se.

Stian, ser du har hell på deg! Jeg har tatt med meg videokamera og fotoapparat. Tenkte å filme landingen som en trening i forkant til Farnborough-besøket, så du, Stian kan låne fotoutstyr min under landing hvis du vil! ;-)

Skrevet

Skal stå med veien som er i enden av 18. Kommer sinnsykt nær da. Kommer vel ca 12.30. Snakkes der, kommer med min Kawasaki 125 "" Regner med det blir 18. Viss ikke freser jeg ned til 36. Blir vel uansett ikke 29/11?

EDIT: Noen som har scanner?

Skrevet

Satser på værgudene blir snillere med oss i morgen enn de er i dag. Metrologene melder nå vind fra nordvest som skal skifte til sør i løpet av ettermiddagen. Satser på sør hele dagen slik at vi får rwy 18.

Skrevet
Får håpe at det ikke blåser like mye som idag

Hvorfor ikke det? Det er jo rimelig spektakulert å se en 747 lande i sterk Crosswind, da """"

Sant nok, men når det ikke er crosswind er det ikke så gøy. Det er vind fra sør.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...