Matz Warland Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121277 Syns nesten dette bare blir for dumt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kan ikke skjønne hvorfor de ikke skjermer deler av fly så man kan røyke der jeg da men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Også måtte de ha en av de største flymodellene og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddvar gylland Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Høres ut som et selskap etter min smak dette ja;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kan ikke skjønne hvorfor de ikke skjermer deler av fly så man kan røyke der jeg da men. Besetning og flyverdi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Selv som passiv fest-røyker synes jeg dette er for dumt.. kjøp en pakke nikotin tyggis før man fly så skal det vell ikke være noe problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121277 Syns nesten dette bare blir for dumt.. Hvofor? Hvis det er et marked for røykefly, så hvorfor ikke utnytte det? Å ikke utnytte et potensiellt marked er iallefall for dumt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Brandt Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg tror ikke den artikeln viser alle sider av storyn. Nå er det jo ikke heller sikkert at flytype og sånn stemmer for det pleier de jo til å väre dålige på - men - det står han vil ta 747, og fylle med 138 stoler, i 2 klasser. Det tyder jo på at det blir en form for "kollektiv business jet", og at det de röyker ombord kanskje ikke for så vidt er russiske cigg, men kanskje cigarer Bare en teori - men seter + 747 + klasser tyder jo ikke på no som vanlige folk kommer til å booke nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Kan ikke skjønne hvorfor de ikke skjermer deler av fly så man kan røyke der jeg da men. Orsaken till att många flygbolag har förbjudit rökning ombord är att det var orsaken till de allra flesta brand-tillöp på flygplan. Om som känt är inte brinnande flygplan speciellt hälsosamma... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 For ikke å snakke om arbeidsmiljøet, til de stakkars CA som skulle gå og jobbe i denne grusomme sigarettrøyken. Tror ikke jeg hadde holdt ut lenge, hvis man skulle ha måttet finne seg i dette. Kan nesten forestille meg, hvordan det ville ha vært på mange charterflyvninger - der folk har bestillt den ene billige kartongen med sigaretter etter den andre. Hadde nærmest vært påkrevet å ta på seg en full-face quick donning-mask da tenker jeg.. Var ikke Icelandair forresten noen av dem som beholdt røyking på flyet ganske lenge, i forhold til andre selskaper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.