Gå til innhold

Smokers' International Airways


Matz Warland

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke den artikeln viser alle sider av storyn.

Nå er det jo ikke heller sikkert at flytype og sånn stemmer for det pleier de jo til å väre dålige på - men - det står han vil ta 747, og fylle med 138 stoler, i 2 klasser. Det tyder jo på at det blir en form for "kollektiv business jet", og at det de röyker ombord kanskje ikke for så vidt er russiske cigg, men kanskje cigarer ""

Bare en teori - men seter + 747 + klasser tyder jo ikke på no som vanlige folk kommer til å booke nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne hvorfor de ikke skjermer deler av fly så man kan røyke der jeg da men.

 

Orsaken till att många flygbolag har förbjudit rökning ombord är att det var orsaken till de allra flesta brand-tillöp på flygplan. Om som känt är inte brinnande flygplan speciellt hälsosamma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om arbeidsmiljøet, til de stakkars CA som skulle gå og jobbe i denne grusomme sigarettrøyken. Tror ikke jeg hadde holdt ut lenge, hvis man skulle ha måttet finne seg i dette. Kan nesten forestille meg, hvordan det ville ha vært på mange charterflyvninger - der folk har bestillt den ene billige kartongen med sigaretter etter den andre. Hadde nærmest vært påkrevet å ta på seg en full-face quick donning-mask da tenker jeg.. ""

 

Var ikke Icelandair forresten noen av dem som beholdt røyking på flyet ganske lenge, i forhold til andre selskaper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...