Gå til innhold

Ingen over ingen ved siden(Lynx backflip)


Vidar Martinsen

Anbefalte innlegg

Og det er nok noe vi ikke får se på Bardufoss te Fredan da de pga aldern nermer seg max antall flytima på klyskroget, og har noen restriksjoner på en del manøvre. dette fikk jeg vite da jeg sto i lengre tid å snakka med en Lynx pilot på KV Nord basen på Sortland idag. Men qul var den manøvern alikavell. Mere om dette i en bildeserie sener idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget coolt, det viste jeg faktisk ikke at den var kapabel til! Så Eurocopter Tiger loope og rolle på Paris Airshow, men dette var faktisk nesten bedre. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok skuffe de som håper på å se en slik manøver på fredag.... ""

 

Kom igjen da, Hans Petter! Du fixer den, hæ? ""

 

Har faktisk gjort det flere ganger!!(i simmen på De Cooy) ""

 

Ellers har denne manøvren, ei heller roll og loop, aldri inngått i vårt advanced manouvers program. Nå har vi fått noen restriksjoner som ikke lengre gjør det like spektakulært å vise frem en Lynx og ikke like artig for oss som flyr Lynx.

Men likevel blir det en bra oppvisning til helgen med mange flotte innslag fra oss. Vil ikke røpe noe her men det blir mye fart!!

Jeg skal ikke fly selv, drar på ferie med kjerring og unger...dårlig timing desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det regner jeg med du har gjort! ""

Må prøve å få meg en tur til i simmen før det er for sent. Fikk testa i fjor sommer i ca. 40min, men dog ikke noen "acrobatic manouevers". Hadde nok med å få til straight and level ""

 

God ferie!

 

NB!

 

Ja, det blir ett rått show!!! Kryss fingrene å be til værgudene alle mann.... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...