Gå til innhold

Tips til flytur?


Marius Dahl

Anbefalte innlegg

VFR tur fra Bergen til Gran Canaria i etapper, i et småfly.

 

Anholt i Danmark, Bordeaux i Frankriket, Andorra og Palma De Mallorca i Spania er fine steder å fly innom på veien. Fly nedover nordvest Afrika før du kryssen sjøen ut mot GCLP.

Sceneris på http://walhalla.mine.nu/fs2004.php og fra Aerosoft og Simwings osv.

Cessna 177RG er et fint fly for ruten. (Dreamfleet/F1)

 

Eller en Norge Rundt tur, start på din hjemflyplass og fly Norge rundt, i etapper i småfly.

 

Begge disse turene er opplevelser (innenfor flysimulering "") og du må gjerne ta mange bilder fra turen og legge ut etterhvert, evt. legge ut når du er ferdig.

 

Anbefales på det sterkeste! Bruk frikvelder og ettermiddager. Morgenturer i helgene osv, hvis du ikke har annet å gjøre på ""

 

Bruk 1 uke eller flere måneder, flotte turer!

 

Kanskje i småfly til Asia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har selv været i gang med en Tour de Scandinavia, med start i Copenhagen Airport Roskilde, men efter 5 stop havnede jeg på Kvernberget, og har ikke fløjet siden......so boooooring..... "". Måske fordi jeg fløj i min Beech 1900 "".

 

Tror det bliver en Cessna Stationair eller noget i den stil næste gang jeg forsøger mig "". VFR is the way to go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...