Gå til innhold

Flesland - Treningskveld (Søndag 07.05.06)


Joachim Skjønberg

Anbefalte innlegg

Jeg sa aldri at han skulle trekke seg som ATC.

 

Han har ikke akkurat vist at han respekterer andre i denne tråden da, og jeg kommer ialle fall ikke til å gi noe støtte til Joachim før han klarer å overbevise meg om at han kan gjennomføre noe uten å sette seg selv høyere en resten av forummet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What doesnt kill you makes you stronger.

 

Ingen som har sagt at vi ikke ville ha deg som flyveleder Joachim. Du vet at det er få av oss som er aktive, og om vi mister enda en som kan sakene så blir det et stort skritt tilbake. Alt jeg sier er at man bør stå bak det man setter opp/arrangerer.

Og det Daniel sa... så ja, gjør som meg og overse det som det meste andre han sier.. """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du legger opp først ETTER manualen er ute kan vi nok forvente å se deg online som ATC et par år til. ""

Fra SPØK til revolver...

Det har vært mange slike diskusjoner oppigjenom tidene, mange har sakt at de skal gå, mange har inndirkete blitt bedt om å gå... Utfallet av de fleste diskusjonene blir at saken legges død og "ingen ting har skjedd".

Det er ingen vits å forlate ATC staben, den er liten nok fra før av. Men planlegging er en annen viktig sak. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager en manual som tar for seg en tur med PMDG 737-883 på VATSIM.

 

En manual går på kommunikasjon mellom flygeleder og pilot.

 

En manual (kort) går på hvordan man blir medlem av VATSIM og hva man må gjøre for å logge opp. (Tildels utdrag av VATSIM/737 manualen)

 

Vurderer en som går på METAR og tyding av METAR. (Tildels utdrag fra VATSIM/737 manualen)

 

I tillegg kan det hende jeg går løs på en norsk ATC manual.

(ASRC / VRC)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan man ikke droppe og bokke når man muligens ikke har tid til og komme? Jeg hadde tenkt og bokke Oslo approach istad, men Det kunne jeg ikke så lenge din bokking er der, men du er ikke der.

 

EDIT: satt APP i 1time og 30 min, men når jeg var ferdig ville jeg sitte mer seinere, men det gikk ikke for da hadde du bokka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...