Trond Meier Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg sa aldri at han skulle trekke seg som ATC. Han har ikke akkurat vist at han respekterer andre i denne tråden da, og jeg kommer ialle fall ikke til å gi noe støtte til Joachim før han klarer å overbevise meg om at han kan gjennomføre noe uten å sette seg selv høyere en resten av forummet. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Er klarover at du ikke ba ham om det.. Men jeg skjønner han godt HVIS han gjør det. ;-) Siter
Stig Sandnes Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 What doesnt kill you makes you stronger. Ingen som har sagt at vi ikke ville ha deg som flyveleder Joachim. Du vet at det er få av oss som er aktive, og om vi mister enda en som kan sakene så blir det et stort skritt tilbake. Alt jeg sier er at man bør stå bak det man setter opp/arrangerer. Og det Daniel sa... så ja, gjør som meg og overse det som det meste andre han sier.. Siter
Geir G Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hvis du legger opp først ETTER manualen er ute kan vi nok forvente å se deg online som ATC et par år til. Fra SPØK til revolver... Det har vært mange slike diskusjoner oppigjenom tidene, mange har sakt at de skal gå, mange har inndirkete blitt bedt om å gå... Utfallet av de fleste diskusjonene blir at saken legges død og "ingen ting har skjedd". Det er ingen vits å forlate ATC staben, den er liten nok fra før av. Men planlegging er en annen viktig sak. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Jeg jobber for øyeblikket med 3-4 manualer og vil nok mens jeg gjør disse ferdig gjennomføre SS treningen også. Siter
Geir G Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ojsann, mye å gjøre du. Hva omhandler disse manualene da? Jeg trodde du laget en manual med alle svar Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Jeg lager en manual som tar for seg en tur med PMDG 737-883 på VATSIM. En manual går på kommunikasjon mellom flygeleder og pilot. En manual (kort) går på hvordan man blir medlem av VATSIM og hva man må gjøre for å logge opp. (Tildels utdrag av VATSIM/737 manualen) Vurderer en som går på METAR og tyding av METAR. (Tildels utdrag fra VATSIM/737 manualen) I tillegg kan det hende jeg går løs på en norsk ATC manual. (ASRC / VRC) Siter
Geir G Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 http://home.online.no/~eisoere/VACCN/ *mimre, mimre* Siter
Petter Svendsen Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ja å historien gjentar seg igjen i dag ser jeg... Du har booka ENGM APP. i kveld Joachim uten å dukke opp. Synes dette er for dårlig når man booker en posisjon Siter
Daniel Larsen Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hvorfor kan man ikke droppe og bokke når man muligens ikke har tid til og komme? Jeg hadde tenkt og bokke Oslo approach istad, men Det kunne jeg ikke så lenge din bokking er der, men du er ikke der. EDIT: satt APP i 1time og 30 min, men når jeg var ferdig ville jeg sitte mer seinere, men det gikk ikke for da hadde du bokka Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 PC-trøbbel. Og senere fikk jeg besøk av en kamerat, skulle gjerne ha slettet bookingen, men som sagt, trøbbel med PC'n. Og Daniel, når du ser at APP er booket, men ikke bemannet, så kan jo du sitte der skjønner du vel? Siter
Daniel Larsen Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Joda, men jeg gidder ikke sitte der. Tenk om du hadde kommet 5min etter jeg hadde logget på, da måtte jeg logget av.. Derfor setter jeg meg ikke på en posisjon som er bokket Men selvfølgelig ikke noe stort problem at du ikke fikk slettet nå Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.