Vidar Martinsen Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Det kommer stadig nye ting i shoppen og jeg ser jo at jeg kommer til å blakke meg ved neste lønning. Freigt Dogs og X-treme B200 kommer nok først til å gjøre sitt inntog på PC'n. Meget bra Dag, dyrt er det heller ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Neida, jeg slutter ikke Nye fristelser ventes inn denne uke: Beech 18 & Martha's Vineyard DHC2 Beaver & Victoria Harbour Mega Airport Vienna Desverre solgte Xtreme King Air B200 langt bedre enn jeg trodde, og er nå midlertidig utsolgt. Jeg skal forsøke å få inn ny forsyning så fort som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 For å supplere de utmerkede DVD'ene shopen allrede har fra ITVV, du kunne ikke tenke deg å ta inn Debonair's BAe 146-200 fra dem også Dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Brandt Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 YES! Endelig en perfekt flyplass!!!! Vienna skal kjöpes asap! det er jo sånn her flyplassene skal se ut. sjekk bakketexturene da! OJOJOJ helt lyrisk nå! togo hele tiden på vienna - ser frem mot det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jepp, Mega Airport: Vienna så faktisk meget pen ut. Fant kun ETT minus med den, er bare å slette de statiske AI-flyene. De så helt jæv.... (spesiellt Austrian A321 og British Airways A320-modellene). Men det spiller ingen rolle når sceneryet er såpass lekkert (og AI-flyene blir erstattet med "ordentlige" AI-fly). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Mega Airport: Vienna må jeg skaffe meg... Så jo helt fantastisk ut på filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Kunne ikke vert mere enig med Lars! De statsiek flyene var forferdeleig. Noe alle statiske fly er Har til gode å se statsiek fly i et scennery som er pen å se på. Dette produktet skal bestilles snart det er helt sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Brandt Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det er sant - men statiske fly ser jo stort sett alltid räva ut da. Men som sagt de går jo å slette=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Da er disse ankommet shoppen: Beech 18 & Martha's Vineyard DHC2 Beaver & Victoria Harbour Mega Airport Vienna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Vik Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Kommer nok til å kjøpe fright dogs. Får se hvor mye det peng som er igjen etter på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Desverre solgte Xtreme King Air B200 langt bedre enn jeg trodde, og er nå midlertidig utsolgt. Jeg skal forsøke å få inn ny forsyning så fort som mulig. Og da er denne på lager igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.