Ola Haldor Voll Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Testa TrackIR 4 her nå i sted etter å endelig være tilbake fra påskeferien. På første flytur opplever jeg at to-tre AI-fly oppfører seg veldig rart. Fikk åpna Fraps og fanget denne på skjermen... http://www.olahaldor.net/rarcessnaapproachlanding.wmv Det som skjer er at de tre flyene, henholdsvis et Boeing 737-400, Cessna Skyhawk og et Cessna Caravan Amphibian som på videoen, flyr 2-3nm i samme høyde, som da er bare noen få ft over bakken, og "lander" på rullebanen på ENGM. Har aldri sett noe lignende før, og flygelederen sa at <bla bla bla fly sånn og sånn nr, du er ikke klarert for landing>.. Andre som har vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Enkelte ganger virker det som at AI flyene er litt vell ivrig etter å komme seg ned på bakken , da tar de gjerne å planter hjulene ned et godt stykke før rullebanen. Hvorfor de gjør det? Å hva vi kan gjøre for å forhindre det veit jeg desverre ikke. Men vist det er noen som har et fasitsvar på det problemmet, så tar jeg imot det med største glede. Å vær så snill å ikke svar VATSIM! For det løser ikke problemmet med AI flyene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Brandt Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Oj! For en bra video a!!! =) Er det track IR du bruker? Jeg har skikkelig lyst til riktige vr briller jeg - ikke track ir. Er det noen som har no tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Jepp, det er TrackIR 4, som er kjøpt her fra FlightSim-shoppen. Herlig å fly med, om enn litt uvant i helikopter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Dæven å tøft det IR greiet er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Kan sikkert ta opp og legge ut mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg vil iallefall se mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Følger på denne tråden jeg.. Her er litt til. Fra ENGM, rett og slett fordi flyplassen er genialt fin med Norway Airports-addon! http://www.olahaldor.net/heli_piper_engm.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Steike han røkke ta! Dette vurderes investert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.