Gå til innhold

Har den landet der før? noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann folks!! hoppet bare innom for å spøre om SAS sin Airbus

340 har landet på Gardermoen før? eller holder den seg ned i

Europa/statene?? er det mange av dem?

Odd Ivar Torset

Skrevet

Takk for svaret christian :-) jeg var bare helt usikker på

når den kom ut, og om den var allerede kommet, Da har jeg jo

fått notert meg datoen isoffal. Noen som vet om et bra Airbus panel forresten? helst til A-200 A-320 er egentlig det samme

forresten, er det noen som vet om panel til hele Airbus flåten er det helt greit for meg. TAR I MOT SVAR :-)

Odd Ivar Torset

Skrevet

SAS sin A330 skal ta over OSL-EWR-OSL ruten...

SAS har også fått konsesjon til å fly fra Scandinavia til mellomamerika, men det er fortsatt usikkert om dette blir fra Gardermoen, som da i tilfelle ville blitt opperert med A340

------------------

Mvh

Rune

Skrevet

Mener å ha hørt/lest at SAS skal leie en helt ny A330 fra Star-partner, Brittish Midland - frem til de får levert sin første A330 neste år - er det noen som vet noe mer om dette evt. stemmer...

Harald O.

Skrevet

SAS första piloter på A340/330 flyger för närvarande på Lufthansa och Premier för att få tillräckligt med erfarenhet. I första omgången har bara kaptener skolats, för att få fram egna instruktörer med tillräcklig erfarenhet.

Eventuellt kommer en A330 från Midlands att operera med brittisk befälhavare och SAS kaptener som styrmän. Också detta för att få erfarenhet, men dessutom kommer SAS kabinbesättning att jobba ombord av samma skäl. För närvarande en del problem med alla överflygningsavtal.

Skolningen på A321 kommer igång under våren.

Stellan

Skrevet

Hei !!!

Har et spørsmål til jeg !!

Skal a321 fordeles likt på alle landene, siden dem har bestilt 12 (4 på hvert land)eller skal det IKKE gjøres sånn ?

Det er noen bra Real player videoer om SAS 321/a330/a340 på

http://www.scandinavian.net" TARGET=_blank>www.scandinavian.net . MAn går på New & Fracts, så går man inn på The fleet også går man på "images of SAS aircarft" og der ligger dem nederst på siden

Håper dere finner det......

Er det noen som har funnet en SAS a321 til FS2000 eller 98 ?

MVH

Geir Fjellro Løitegård

[Endret av Geir Fjellro Løitegård 25-01-2001.]

Skrevet

Litt på siden av topic men jeg var faktisk passasjer på den første A330 (Premier) som har landet på Gardermoen ( i flg kapteinen), nærmere bestemt 1 august i fjor. Alltid like morsomt å fly slike jumboer.

ER

Skrevet

Din heldiggris!!!

Sån for ke jeg låv til. Men men :-) :-)

Ha en god dag!!

Odd Ivar

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...