Timmy Brandt Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Noen som har den videon liggendes ? Eller har en link , der han står å snakker om "noe" på et jorde, så kommer det en Mustang, low-pass rett over ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Menar du denna: http://www.alexisparkinn.com/photogallery/Videos/ohmygodSpitfire%20pass.wmv Det är en Spit, inte en Mustang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Ooops... vilken fatal miss av mig. Men mustang har ju ballt ljud den oxå Tack för länken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Det finnes en video av en Mustang også. ett par stykker står og aner fred og ingen fare, mens det plutselig kommer en Mustang skremmende lavt over dem. tror filmen var uten lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Det der er jo ulovlig da! Tenk om reporteren hadde blitt kakket i hodet av propellen? Instant meatloaf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Minner litt om starten på filmen "Always". Noen som har sett den? Karene i fiskebåt som får øye på en Catalina som suser over huet på dem. Så filmen første gang da jeg var 8-9 år, og jeg måtte selvfølgelig se den igjen da den gikk på tv i fjor, artige minner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg har tilfeldigvis en P-51 mustang liggende til 3D-programmet mitt.. KAn vel animere noe, men det er sikkert ikke det du er ute etter, men akkurat dette ene klippet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.