Morten W Melhuus Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Heisann, Får besøk av en erfaren pilot fra USA i begynnelsen av Juli. Han har flydd alt fra F4 i Vietnam for US Navy til 767'er. Er det noen som har forslag til noe å vise fram av norsk flyhistorie/flymiljø/happenings eller annet som jeg kan ta han med på? Må være i nærheten av Oslo/østlandet. Takk, M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Støylen Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Beklager off-topic, men; om du får tid/anledning, kan du ikke lage et lite intervju med han? sikkert mye interessant/spennende å fortelle om den karen der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Forsvarets flysamling på Gardemoen är ju given! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Snakk med noen flygere på Kjeller, hadde det ikke vært flott å ta ham med på flytur opp til Fagernes og Dagali? Vise fram den flotte vinternaturen vi har til fjells? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 I juli har nok rundturene med verdens flotteste DC-3 fra Torp kommet igang igjen (pleier å være på onsdager mener jeg å huske). Kanskje en tur over Vestfold i sommerskrud med den flotte sølvfuglen hadde vært noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 God idé Jørgen, Vidar og Halvdan Han har flydd F-18 på NATO øvelser i Nord-Norge så han har sett det meste der oppe. DC-3'n hørtes interessant ut! Noen some vet hva en sightseeing tur koster fra Kjeller e.l.? M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Han kan besøke meg!! Hva med en flight i Harvarden til WoN? Tror de tar 3000,-/time. Ellers så ligger jo vanlig småflypris på¨ca 1000,-/time. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Han kan besøke meg!! Du regner deg selv som "se-verdig"? (Jan Peder høres lite feminint ut da...) Takk for prisene M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Flysamlingen på Gardermoen er nevnt. Ellers har vi jo veteranflyklubben på Kjeller med sin samling av gamle fly. Både fly som er under oppbygging, er ferdig restaurert og noen er flybare. En tur i Tiger Moth og Fairchild Cornell PT19A er flotte turer. Har selv vært med i begge to. Mer info om disse finner du her: Veteranflyklubben Selv har jeg flysertifikat og kan ta dere med på en tur over Østlandsområdet i enten Cessna eller Piper. Er været fint er en tur i fjellheiemen en flott opplevelse. Timepris for en slik tur ligger på ca 900,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.