Gå til innhold

Hvor skal Vatsim ende. *DELETED* *DELETED*


Leif Kristiansen

Anbefalte innlegg

Dette er feil forum å ta det opp på.. (Vaccsca.org) Du kan ikke forvente at Vatsim Supervisors leser dette forummet som tross alt ikke er et offisielt Vatsim forum ""

 

Er du sikker på at du ble kasta av av en supervisor? kontaktet han dere først?

 

Fra vatsim's regler: "File any complaints to the board, do not air grievances openly."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av de supervisorene er helt ville.

Har selv blitt beskyldt for å "fucke" opp en kanal for en atc, men etter mye om og med fant han ut at jeg ikke kunne sende signaler ut på voice (Kun inn), så da sto han der og beklaget seg. Kan si som så at han fikk høre det av meg etterpå.

Som jeg har sagt før og sier igjen synes jeg noen av de supervisorene har litt for store Gestapoholdninger på Vatsim.

Vet om 2 stk som ble kastet ut av Vatsim pga. at de fløy Concorde supersonic over Russland i 50000 fot der det ikke engang fantes kontrollere. Vet at det ikke er lov å fly med overlydshastighet over land, men det får da være grenser også da. Vi er på vatsim, det var ingen kontrollere der og det ar ingen trafikk-konflikt inne i bilde.

 

Mulig det er et par andre ting de bør ta affære med før dette. ""

 

Jeg får vel slutte å fly til Værøy siden den flyplassen i virkeligheten er stengt jeg da. Kan jo bli kastet ut ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er feil forum å ta det opp på.. (Vaccsca.org)

 

Korrekt og ikke korrekt Trond.

 

Dette er også et forum til å dele meninger, klage og syte om så ønskelig.

 

Offisielt er dette ikke rett instans slik du sier, men jeg tror han la dette opp til diskusjon med tanke på lokasjonen av postet tråd. Hva grunnen var er en usikker faktor, men det hadde jo vært int. å høre den da, uansett hvor den ble postet.

 

Engasjer og deleger synes jeg passer best i dette tilfellet.

Hør hva saken gjelder og hvilke faktorer som er i saken, for så å delegere tips og råd om hvor han best får hjelp..

 

Selv om ikke flightsim.no ikke er et formelt og offisielt VATSIM forum, så har flightsim.no en langt større bruker gruppe en hva VACCSCA uheldigvis har, så sjansen for at en supervisor faktisk ser den meldingen her er faktisk til stede.

 

Man som sagt så skal VACCSCA forumet være rette instans å legge frem saker på som igjen blir tatt hånd om av rette personel, så er du ikke registrert der når du har en ting på hjerte, tar det ikke så lang tid å faktisk bli det.

 

Jeg for min del tar gjerne å hører på hva saken gjalt, enten her eller på VACCSCA sine sider.. Alt har en årsak og i enkelte tilfeller kan også missforståelse være en stor faktor for både nye VATSIM brukere og brukere med lav alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg skrev litt uklart "" Han ba om en forklaring fra Vatsim sup's, og da er det vel litt feil plass å spørre ""

 

Men for all del, Vatsim/vaccsca bør selvsagt tåle kritikk i åpne fora om det så er på vaccsca forum eller her på flightsim.no. Var ikke min ide å prøve å kneble noen ""

 

Forresten, min rolle i Vaccsca er kun administrativ så jeg uttaler meg ikke på vegne av noen.. bare meg selv ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...