Gå til innhold

Mystisk flight ..!


Lars Damgaard

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Oplevede et underligt fenomen, da jeg var på Swedish-Rally d.4-2-2006 kl.ca.16.00...!

[image]http://www.home.no/lassehen/sr1.jpg[/image]

.....

[image]http://www.home.no/lassehen/sr2.jpg[/image]

Nogen der kan gi en fornuftig forklaring på denne 360 graders...!.? ""

Vi har haft MANGE diskusjoner, om dette "fenomen". Vil faktisk meget gerne høre en forklaring, fra "expatisen! "" !

På forhånd - MANGE TAKK.

( Skal skrive nogen av vores foreslag, når mysteriet bliver oppklat, ok ! "" )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Kan det være en teardrop approach eller en offset holding entry? Ikke skyt om jeg spør dumt, nå...

 

Da er det i såfall en dårlig konstruert approach siden flyet ender opp på tilsynelatende lik heading og høyde som før "teardrop'en" ""

 

Øyvind

 

Ser nå at jeg ikke hadde øynene med meg da jeg så på det første bildet. Kan vel skyldes skjerminnstillingene... """"

 

Dette er spor etter awacsflyet som brukes til sporing av rallybilene og tider osv..

ble også brukt over østlandet uken etter, under rally Norway.

 

Sikker noen som vet mer om dette her.?

 

Jo, selvfølgelig.

 

Rally Norway, Magic 71, race update as follows: Contender number seven came in at 17:11:59, number eight at 17:26:12 and number nine at 18:14:29. Number eleven seems to have crashed... ""

 

Hadde kanskje vært bedre med en JSTARS eller noe. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er spor etter awacsflyet som brukes til sporing av rallybilene og tider osv..

ble også brukt over østlandet uken etter, under rally Norway.

 

Der jeg sto var dette mere synlig, da flyet hadde flydd ca 10 runder eller noe sånt...

 

Sikker noen som vet mer om dette her.?

 

Du er faktisk inne på noe. WRC har radio relay fly som orbiter under løpene. Såvidt jeg vet er det relay for telemeteri (inmarsat greiene), team radioer etc.

 

Så maskinen som ble brukt i Tyskland i 2004, en PC-12. Bildet jeg tok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...