Michael A B Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Bilde kan sees her: http://www.airliners.net/open.file/996114/L/ Mao, skal ikke se bort ifra at denne fuglen tar turen innom OSL om ikke så lenge, da får dere være klare med kameraet Peeeeeeeeeeeeeeeen fugl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Kan tilføye at det er Continental som har jobben å montere winglets på Icelandair sine B757. Dag Jhonsen har vert med på denne jobben vet jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Pen fugl ja, men aller penest UTEN winglets synes nå jeg da. Estetikk VS økonomi-besparing = jeg vet hva jeg hadde valgt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Penest uten winglets ja! Ser ut som den cargo-tupoleven som er innom Gardermoen titt og ofte. ( I alle fall tidligere, om ikke nå også ). Tu-206??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hehe.. er vel ikke akkurat en nyhet ? Har jo hatt winglets siden mitten / slutten av Dec. Vart på Arlanda et par ganger. Her er en bild som en på et annet forum tok den 3 Jan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Ser ut som den cargo-tupoleven som er innom Gardermoen titt og ofte. ( I alle fall tidligere, om ikke nå også ). Tu-206??? Tror det er en Tu-204 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir westgård Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 continental er i alle fall på plass med sine winglets : (unnskyld treet i veien) [image]http://i46.photobucket.com/albums/f121/petru26/winglets.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.