Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du er ute etter et freeware fly med virtual cabin, sjekk MelJet B777. Den har kabinen med!(men ingen virtual cockpit)

Andre freeware-fly med VCabin:

Aerodesigns A340-300

Aerodesigns A318

DH6 Twin Otter, Rod Randolph

Embrarer 170, Calum Aird

Av payware gruppen:

PMDG 737NG

PMDG 747-400

Wilcopub 737PIC series

Wilcopub CRJ 2004

Wilcopub ERJ 145

Wilco Fleet A380

A320 Pilot in Command

Ellers kommer jeg ikke på andre for øyeblikket

Skrevet

Vel, jeg vil si at de aller, aller fleste payware fly i dag har Virtual Cockpit (VC). Jeg benytter bare VC når jeg flyr, (har TrackIR3 3D -må bare oppleves). VC kom i FS2002, så de fleste fly som er utviklet kommersielt for FS2002 og FS2004 har VC. De fly som ikke har støtte for VC, er de som er blitt portet fra FS2000. I sistnevnte gruppe er jo DreamFleet 737 og Eurowings 2004 (som er oppgradert fra FS2000).

De leverandører som lager fly som har VC er: FSD, Carenado, Flight1, Wilco Publishing, EagleSoft, PMDG, Lago, FeelThere, Level-D med flere. Kvaliteten på VC varierer voldsomt. Så forhør deg gjerne på forumet før du kjøper nye fly.

Hvis en leverandør/produsent ikke har skjermbilder av VC eller eksplisitt skriver at flyet har VC, så må du forutsette at flyet ikke har støtte for VC.

Mvh

Egil Johnsen

Skrevet

Andre freeware-fly med VCabin:

Aerodesigns A340-300

Aerodesigns A318

DH6 Twin Otter, Rod Randolph

Embrarer 170, Calum Aird

Av payware gruppen:

PMDG 737NG

PMDG 747-400

Wilcopub 737PIC series

Wilcopub CRJ 2004

Wilcopub ERJ 145

Wilco Fleet A380

A320 Pilot in Command

I payware gruppen: RFP 747-200

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...