Kenneth G. Sørensen Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Merkelig navn på emnet? Vel, historien er merkelig også... Kort summert: Ei 14 år gammel jente fra Mexico skulle fly alene til Berlin, via Amsterdam, og en 13 år gammel gutt fra Norge skulle fly alene til Sandefjord fra Kypros, via Amsterdam. På Schipol ble de to forbyttet, så den mexikanske jenta befant seg plutselig i Sandefjord, og den norske gutten befant seg plutselig i Berlin... ...og det gikk ikke flere fly mellom Amsterdam og Sandefjord den dagen... Les hele historien i VG. Siter
T. Paulsen Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Au da. Alle kan gjøre feil selvsagt, men vet ikke om jeg selv hadde vært så happy hvis det hadde skjedd min sønn for å si det sånn. Siter
Vidar Martinsen Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Stygg sak! Ikke noe særlig, hverken for barna eller KLM. Det blir vel ett plaster eller to på såret vil jeg tro! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.