Gå til innhold

Printet manual LDS 767


Per Johansen

Anbefalte innlegg

Synes det er helt bak mål at man skal betale i dyre dommer for et tilleggsprodukt til FS2004 for deretter å betale mer for dokumentasjonen i ettertid. Jeg er helt inneforstått med at LevelD har et kvalitetsprodukt og jeg har gått til innkjøp av den selv. Jeg vet også at brukerhåndboken dekker et større nedslagsfelt enn en ren brukermanual, men å kreve $45 for dette, synes jeg nesten grenser til frekkhet ovenfor kundene. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si det Ivar - er helt enig, og føye til at jeg syntes det EGENTLIG er veldig negativt det som har skjedd de siste årene i større og større grad. Nemlig det at de beste produktene koster de hvite ut av øya. Folk med sans for forretninger har fått øya opp for hvor dedikerte vi simmere er til denne "sære" hobbyen vår, - og selvfølgelig sett muligheten for stor butikk.

Jeg kan huske da Olav Rønningen lanserte sitt 737 Ver 4.0 panel til FS98 som fortsatt ligger på 3 plass på på de mest nedlastede filene fra Flightsim.no med nesten 20 000 nedlastninger. Det var et så driiiitbra produkt det da, jeg kan huske jeg var overimponert - og det mest selvfølgeligste av alt "" DET VAR GRATIS, og jeg kan tenke meg Olav den dag idag har en svært fornøyd følelse i magen av å gi FS`gutta dette panelet gratis.

 

Han lagde mange fornøyde smil.. og det gjør flere andre her inne også ennå med sine freewares.

 

De fleste av oss simmere tror jeg er (tidligere brukt utrykk om oss) "millimeter-onanister", og streber hele tiden etter å ha den mest "virkelige" flyopplevelsen mulig - selv med (tidligere brukt utrykk) 19" skjerm og force-feedback pro fra microsoft.

 

Kanskje vi skulle tenke oss litt om før vi lar det kommersielle markedet som VIRKELIG er i ferd med å bygge seg opp rundt oss, - la det få alle pengene vi har..

 

La meg innrømme, og pls la det stå litt respekt av det, - jeg laster ett og annet produkt ned ulovlig og prøver det før jeg går til det skritt og kjøper. MEN (!!!), jeg deler ikke filene med nettet igjen...

Det er måten jeg sikrer kvalitet, brukervennlighet og ikke minst finner om dette er et produkt jeg har "lyst på" eller ikke.

 

Min mening : Jeg likte Fligtsim bedre FØR det ble butikk.

Ha en fin kveld ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt bak mål at man skal betale i dyre dommer for et tilleggsprodukt til FS2004 for deretter å betale mer for dokumentasjonen i ettertid. Jeg er helt inneforstått med at LevelD har et kvalitetsprodukt og jeg har gått til innkjøp av den selv. Jeg vet også at brukerhåndboken dekker et større nedslagsfelt enn en ren brukermanual, men å kreve $45 for dette, synes jeg nesten grenser til frekkhet ovenfor kundene. ""

 

Dette er den trenden produsentene må følge fordi du og jeg skal handle billig. Hadde manualen vært med i produktet ville den ha hatt en helt annen pris. Det er jo ikke så lenge siden MSFS kom med skrevet manual. Idag må du printe den sjæl fra pdf. Og det er vel ei heller akkurat gratis.

 

Og betale i dyre dommer velger vi jo helt selv og jeg vet ikke hvor mange timer du har flydd med Level-D, men hos meg er timeprisen kommet ned på et veldig behagelig prisnivå.

 

Hilsen

Fred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...