Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt meg ut på en langtur på torsdag, siden jeg har fri i mellomjula, fra EKCH-KSEA for å fly turen jeg skal ut på i februar. I den forbindelse lurte jeg på hvor jeg kan finne real ruter for SAS. Dette er ruten jeg har:

 

EKCH 0 0 N55°37'04.50" E012°39'21.50" KASTRUP

SORGA 308 36 N55°58'53.31" E011°48'50.57" SORGA

MIKSI 331 15 N56°12'10.00" E011°35'27.00" MIKSI

AAL 116.7 317 75 N57°06'13.39" E009°59'44.08" AALBORG

LAGUM 314 32 N57°27'20.00" E009°16'06.00" LAGUM

AMSEV 313 20 N57°40'31.00" E008°48'08.00" AMSEV

SVA 112.1 313 38 N58°05'04.19" E007°54'29.91" SVENSHEIA

LAREM 307 16 N58°13'57.00" E007°30'00.00" LAREM

ZOL 116.85 307 70 N58°52'30.21" E005°38'24.55" SOLA

VALDI 316 220 N61°12'51.00" E000°00'00.00" VALDI (RVSM)

CONNY 294 165 N61°54'00.00" W005°35'00.00" CONNY

MY 337 293 58 N62°06'25.00" W007°35'16.00" MYGGENES

LINDA 307 74 N62°37'18.00" W010°00'00.00" LINDA

ROSTI 308 122 N63°24'23.00" W014°06'44.00" ROSTI

ING 112.4 307 71 N63°48'11.00" W016°38'17.00" INGO

MIKLA 294 25 N63°50'54.00" W017°34'27.00" MIKLA

SKARD 294 70 N63°56'34.20" W020°12'18.00" SKARD

METIL 293 35 N63°58'19.00" W021°31'34.00" METIL

KEF 112 293 29 N63°59'13.00" W022°36'52.00" KEFLAVIK

GIMLI 312 120 N64°38'24.00" W026°58'42.00" GIMLI

DA 377 311 264 N65°34'14.00" W037°12'25.00" KULUSUK

SF 382 322 342 N66°58'02.96" W050°56'30.00" SONDRE STROMFJORD

YFB 117.4 294 478 N63°44'30.00" W068°28'24.00" FROBAY

BODRA 299 326 N62°16'57.99" W080°00'00.00" BODRA

YYQ 114.1 278 467 N58°44'30.00" W094°08'07.00" CHURCHILL

YYL 112.6 245 249 N56°51'51.00" W101°04'31.00" LYNN LAKE

ROMDA 224 55 N56°20'34.25" W102°26'03.39" ROMDA (SK)

LITGO 222 21 N56°08'18.63" W102°56'48.71" LITGO (SK)

YVC 112.3 222 98 N55°09'30.00" W105°16'00.00" LA RONGE

MEETO 204 119 N53°35'36.00" W107°21'24.00" MEETO

YWV 114.5 239 130 N52°58'53.00" W110°50'00.00" WAINWRIGHT

GRETO 209 123 N51°32'42.00" W113°12'48.00" GRETO

YYC 116.7 206 36 N51°06'54.20" W113°52'55.50" CALGARY

CONER 204 77 N50°09'54.00" W115°15'00.00" CONER

YXC 112.1 203 49 N49°33'18.00" W116°05'18.00" CRANBROOK

KSEA 226 278 N47°26'56.40" W122°18'33.50" SEATTLE TACOMA INTL

 

Er denne rett i forhold til NATene?

Kanskje noen vil være med meg?

Skrevet

Når du skal til Seattle, går du vel et stykke nord for NAT-trackene. Da jeg fløy til Seattle for en stund tiden, passerte jeg midt over Grønland. NAT-trackene går stort sett sør for Island. Dette er ruten vi bruker i SAS Virtual:

 

SORGA UT501 AAL UM725 FLS UP611 ISVIG 6710N 6920N 7240N 7260N 7170N 080N 090A 63N00 YSF DUROT YMM J527 YZU J527 YNY J503 SEA ODD

Skrevet

Fikk meg to landinger jeg, en i grøfta i natt med bil (glatt, skulle et lite ærend, var heldigvis avlogga vatsim da.), og den andre ble klokka 0605z i Seattle ""

 

Ang. første landinga var ikke den like myk som den andre, men gikk bra med alle tre ombord ""

Skrevet

Står nå 100ft over rullebanen og venter på at flyplassen skal loade. Aldri mer flytampa!!!!! ""

 

Edit: Skrur av PCen nå og de lydene hørtes ikke bra ut. "" Ellers var det en fin tur, bortsett fra at AP kødda litt. For de som lurte, skriver jeg fra PCen til far min.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...