Vidar Martinsen Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Vil bare gjøre oppmerksom på at julestjerna har tatt av, så spottere i indre troms og i Tromsø må nå være klar med kamera. Skal se om jeg får lagt ut ett bilde etterhvert som den passerer her jeg er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Det beste jeg fikk til med ett lite kompakt kamera. Men dere ser nå ihverfall formasjonen og hva det er som flyr! Fortsatt God Jul! [image]http://www.home.no/vidarmartinsen/julestjerna.jpg[/image] Edit: bilde ble noe stort. fikk ikke endret størrelsen på det her hos svigers..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Flott formasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Næmmen en safari Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 De som ikke har sett denne, de har VIRKELIG gått glipp av ting! Hver eneste julemorgen i 12 år har jeg stått opp og sett på denne julestjerna tidlig om morgenen og sett på med glinsende beundrende øyne fra soveromsvinduet, og hver gang blir jeg like glad! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Feeett! Jeg tror jeg må flytte til nord-norge!! Det er jo der all militærflygingen skjer:=( Hvorfor kan de ikke bare gjennopprette Rygge og Gardermoen som jagerbaser? Svenskehandelen trenger vel også beskyttelse!! :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Så en wannabe julestjerne i dag. 4-5 GA fly drev å fløy i formasjon rundt Tromsø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.