Thorleif Lantz Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Silent Wings seilflysimulator - http://www.silentwings.no http://www.silentwings.no/article/articleview/87/1/1/ Teamet bak Silent Wings har lagt ut en demo og litt info sitt "Norway Scenery". Alle som flyr/har fløyet eller ønsker å fly seilfly bare MÅ prøve denne simulatoren. Thorleif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kjempebra at man endelig får litt norsk landskap inn i simulatoren! Men skulle gjerne sett screenshots av Starmoen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Dette må prøves. Fløy seilfly(solo) for over 15 år siden, så kanskje dette kan inspirere til at jeg begjynder igjen. Takk for dit "hint", og God Jul.' Mvh Ivar Rasmussen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kjempebra at man endelig får litt norsk landskap inn i simulatoren! Men skulle gjerne sett screenshots av Starmoen! Æddabædda!! Jeg har spilt med Starmoen scenery og vinsjen og det hele , hehe! Det spillet der er dritkult og tror man kan komme litt inn i termikktankegang med det faktisk. Men real-life er fortsat best:=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hehe, din dust, Jan Peder Jeg kommer på besøk til deg etter nyttår Men det kan nok neppe sammenlignes med den ekte følelsen av seilflyging, Silent Wings Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvid Naess Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Spill ? hmm, blir litt lei meg jeg. Jeg er 34 år og syns ikke att det passer for en voksen mann å spille "tv spill" Men det er kansje bare julen som gjör att jeg blir litt fölsom. Ikke meningen å väre pirkete, har bare litt tanker på all den tid jeg skall, "trene" elle "spille" i julen. God jul alle glade simmere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Spill ? hmm, blir litt lei meg jeg. Jeg er 34 år og syns ikke att det passer for en voksen mann å spille "tv spill" Derfor du spiller spill på pc i steden for på tv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.