Gå til innhold

Video upload


Andreas Ommundsen

Anbefalte innlegg

Hvorfor drive med disse gratis-reklame-tjenestene som er ustabile og har begrensninger i hvor mye du kan laste ned? Hvis du har litt penger å avse, hvorfor ikke bare bestille deg ditt eget domene? Det er hundrevis av tilbydere og veldig billig. Da kan du jo få f.eks. www.mineflyfilmer.com

 

Eksempel www.b-one.net (jeg bruker denne) koster 100 kr i opprettelse og 20 kr. pr måned for 1000 Mb diskplass. Da får du i tillegg ubegrenset antall e-post-kontoer, ubegrenset trafikk, ftp, hjemmesideprogram osv.

 

Bare et tips, og det er ikke vanskelig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor drive med disse gratis-reklame-tjenestene som er ustabile og har begrensninger i hvor mye du kan laste ned? Hvis du har litt penger å avse, hvorfor ikke bare bestille deg ditt eget domene? Det er hundrevis av tilbydere og veldig billig. Da kan du jo få f.eks. www.mineflyfilmer.com

 

Eksempel www.b-one.net (jeg bruker denne) koster 100 kr i opprettelse og 20 kr. pr måned for 1000 Mb diskplass. Da får du i tillegg ubegrenset antall e-post-kontoer, ubegrenset trafikk, ftp, hjemmesideprogram osv.

 

Bare et tips, og det er ikke vanskelig heller.

B-one er ikke å anbefale. Dårlig support, de sletter/stenger kontoen din hvis du bruker for mye trafikk. Selvom det står fri trafikk. Mange misfornøyd kunder der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor drive med disse gratis-reklame-tjenestene som er ustabile og har begrensninger i hvor mye du kan laste ned? Hvis du har litt penger å avse, hvorfor ikke bare bestille deg ditt eget domene? Det er hundrevis av tilbydere og veldig billig. Da kan du jo få f.eks. www.mineflyfilmer.com

 

Eksempel www.b-one.net (jeg bruker denne) koster 100 kr i opprettelse og 20 kr. pr måned for 1000 Mb diskplass. Da får du i tillegg ubegrenset antall e-post-kontoer, ubegrenset trafikk, ftp, hjemmesideprogram osv.

 

Bare et tips, og det er ikke vanskelig heller.

B-one er ikke å anbefale. Dårlig support, de sletter/stenger kontoen din hvis du bruker for mye trafikk. Selvom det står fri trafikk. Mange misfornøyd kunder der.

 

Åja? Jeg bruker de på www.fsnorway.com og har ikke hatt noen problemer what so ever! Hadde over 10.000 treff i November! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv bruker jeg Servage.

Jeg har nylig blitt "medlem" der så jeg har ikke kommet i gang med noe hjemmeside enda, men det virker veldig bra, og supporten funker også bra for sånne "grønninger" som meg ""

Får kjapt svar!

 

Der har du 15GB og kan dele opp betalingen som det passer deg best, husker ikke helt men tror det var kvartal, halvår, ett år, to år. Jeg betalte for 6mnd og det kom på 45EURO, ca 360 NOK. Syns ikke det er så ille pris for så mye plass.

I tillegg får du 500MB ekstra plass hvis du verver noen, men det skal jeg ikke benytte meg av her. Men hvis noen VIL ha en coupon code så får også de 500MB ekstra når de registrerer seg ""

Du får også en gratis website builder som du kan laste ned inne på siden deres.

 

Vel vel...nok reklame. Bare til info altså ""

 

Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor norske aktører legger seg såpass mye høyere i pris, det spiller jo liten rolle hvor i verden du har serverplass. De er jo selv aktuelle for hele verden, og en noe lavere pris kunne være en fordel?

Nå skal de jo leve de også og bor jo her i Norge, så de må vel ha litt inntekter også. da fikk jeg svart på den sjøl ""

I tillegg kan det vel være en fordel med norsk support om man er helt på villspor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...