Gå til innhold

Oversiktsbilder av Gardermoen?


Sindre Torp

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen hvor jeg kan finne oversiktsbilder av Gardermoen? (Tenker på lignende bilder som dere ser under), men bilder av Gardermoen etter at den var ferdig og ikke fra byggprosessen. Kanskje noen har fløyet med småfly over og knipset noen bilder som de har liggende.

 

[image]http://surl.se/pictures/200512/29369.jpg[/image]

 

Setter pris på alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen video med NG, Autoland i fint vær inn på 01R, om det kan være noe......

 

Ja, det kunne nok vært noe... "" Men kanskje du kunne lagt den ut her på flightsim siden det er så mange som er interessert, men uansett, jeg er interessert

 

 

Er vel kanskje ikke det du er på jakt etter, men

 

Bildet du poster er i nærheten av det jeg ønsker, men helst litt klarere (uten skyer) ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det kan jeg ikke gjøre, men jeg skal prøve og lave noen klipp vedr tema som jeg kan maile dere. Eller så kan dere melde dere inn i OFKL, da får dere medlems filmen ENGM-ENVA i NG700 RMM med knall lyd og gjennomgang og kommentarer på så og si hele flyturen. Skal lage en liten snutt av denne og legge ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...