Freddy Wilhelmsen Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 EFRO - ENBO - ENTC, 21.00 lokal tid... Mere info finnes i fandas forum . Ønsker herved BODO_CTR, ENBO APP og ENTC APP... (og TWR om noen føler for det ) Freddy Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hehe,så at Frolov var ute og testa ruta i går Siter
Martin Meyer Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Er en liten mulighet for at dere får ENTC_APP skal høre med instruktøren min. Nårtid har dere tenkt å ta av fra Bodø? Siter
Einar Kristiansen Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Vel,å anonsere noe sånt samme dag, er vel ikke noe suksess..? Hadde garantert stillet opp som ATC med noen dager forvarsel. Have a nice flight Fanda-boys! Siter
Kevin Pettersen Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Der var flighten over. Selv om det ble noe amputert hadde i alle fall vi som gjennomførte en kjempetur! En stor takk til Jan og Bobbo for utmerket ATC som henholdsvis Bodø approach og Bodø control! PS: Freddy, du drikker for lite kaffe! Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 *GJEESP*, who ?? me ?? Freddy Siter
Kevin Pettersen Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Du skal få kaffetrakter med kanyle hos meg i julegave så du kan sette rød Coopen direkte i åra! Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 Vel, uka som gikk var vel hektisk. Tror jeg tilsammen siden mandag til fredag sov kun 15 timer.... I går kveld var det stopp,. stompa på sofan klokka halv elve, våkne 0500 og flytta meg til senga, dær jeg lå til 12.30 i formiddag . Så i kveld blir det litt simming tenker jeg Freddy Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.