Rune Karlsen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er det noen her ute som kan tenke seg å bidra men litt programering. Det gjelder å programere addons for effekter i Fs2004. Det jeg er ute etter nå er å programere treningstokt / våpensystemer og effekter. Om du ikke er spesialist, men har en viss peiling så meld deg gjerne alikevel. Om det skulle være noen her ute som ikke er medlem og kan svare på dette innlegget så ta gjerne kontakt på min webside. http://flysimulator.net/ mvh Rune Karlsen Tlf. 95979385 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 For å gjøre dette litt lettere... Er det mulig å få en tanks, militær kjøretøy til å bevege seg som et AI-fly programere slik at den kjører på marken et eller annet sted og kansje skyter noen skudd? Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Ovesen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er vel heller en som har kompetanse på 3d-modellering og animasjon du trenger. Programmerere jobber stort sett i en helt annen verden (hvis vi ser bort fra rene spillprogrammerere, og det finnes det ikke mange av i Norge). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Kansje du skulle prøve på gmax sitt forum? Der er det sikkert mange gode til å kage modeller ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg kan sikkert prøve å lage noen modeller, det som er vanskelig er å få de til å røre seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Ja det kunne vært fint! Men det viktigste for meg nå er å få noen eksplosjoner på mål jeg skyter på. Jeg har sporlys etter kulene, og jeg har eksplosjon i form av sort røk. Lurer på om det går ann å forandre denne sorte røken til noe mer med flammer på? Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Tror kanskje du skal vurdere å konvertere til en simulator som er ment for kampfly da Rune...blir rett og slett for mye jobb å skulle gjøre om fs til en combat sim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Ja, det hadde vel vært fint, men da mister jeg så mye annet. Ellers er det ikke krigsspill jeg er mest opptatt av, det er flyginga. Jeg vil bare legge det til rette slik at man kan fly noen enkle treningstokt i og med at jeg har kommet såpas langt at jeg driver å forsker på våpensystemer på denne simmen. Det må vel gå an å få til noen enkle effekter i fs2004 også. forandre på noen addons osv. Nei dette skal fortsatt primært være en flysimulator for å lære å fly og ikke en spillemaskin. Om noen vet om noe linker til addons som kunne vært med å suppelere så er det fint om dere tipset meg om dem? Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Med FS2004 er det nok umulig å få den rette jagerflyfølelsen. Det å i det hele tatt kalle det for en simulator er en sterk overdrivelse. Har du vurdert LOMAC? Der kan du få jagerflyging og krigspill når det passer deg, uten å måtte hjerje enda mer med FS2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Med FS2004 er det nok umulig å få den rette jagerflyfølelsen. Det å i det hele tatt kalle det for en simulator er en sterk overdrivelse. Vet ikke om jeg er enig i dette, synes du skal ta deg en tur til Rune før du utaler deg om dette. Rune har fått til ting som du neppe vil finne i andre sivile simmer....mener nå jeg da...og jeg har fløyet den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Vel, simulator eller ikke.. Den avgjørelsen overlater jeg til andre å bedømme? Dette LOMAC programmet, kan man sette opp skjermbilder osv. på samme måte som fS2004? Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Lock On Modern Air Combat LOMAC Les litt der Rune. Se om det kan være noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hei! Simulatoren til Rune er jeg imponert over - og jeg er absolutt overbevist om at den øker realismen flere hakk - problemet er bare at jeg ikke ser på FS2004 som noe særlig realistisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hei. Jeg har lsyt til og fortelle litt om hva som var platform i 90% av alle simmulatorer på Paris Airshow....FS2004, med såklart en masse moduler som var egenprogramert. FS2004 suger som default men den kan faktisk bli bra om man tar det for hva det er, og dytter oppunder med støtte ting som Rune har gjort. Men denne diskusjonen har vi jo tatt mange ganger tidligere. Men når det gjelder Rune sin sim har vi noen refferanser som gir oss klare tilbakemeldinger, og positive sådan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Ok! meg og denne engelsken. Det jeg lurer på er om det kan åpnes flere skjermbilder, undocke vinduene slik som på Fs2004? Et spørsmål til: Et det flymessige nogenlunde på høyde med FS2004? Vet dere noe om dette? I så fall kan det gjerne være noe, da jeg selvsakt har muligheten til å kjøre flere simulatorer på simmen min. Rune karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Ps! Har noen linker til effekt addons til FS2004 gjerne free ware? Jeg hadde en del tidligere, men etter jeg har formatert inne pc min så har jeg mistet dem... Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det jeg lurer på er om det kan åpnes flere skjermbilder, undocke vinduene slik som på Fs2004? Såvidt jeg vet er ikke dette mulig nei... Et spørsmål til: Et det flymessige nogenlunde på høyde med FS2004? Når det gjelder jagerfly vil jeg si at fs ikke har noe å stille opp med. I så fall kan det gjerne være noe, da jeg selvsakt har muligheten til å kjøre flere simulatorer på simmen min. Rune karlsen Vil ihvertfall anbefale deg å prøve LOMAC, krever litt modding det også, men du vil få en langt bra opplevelse av å fly fightere i LOMAC enn i FS. Du får det vel også til "nice price" flere steder nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Da er dessverre dette ikke noe for meg om man ikke kan modelere med skjermbildene. Noen som vet om noen spesial addons / effekter til fs2004 så legg igjen en link? Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hei Rune! Mulig dette er den siden du trenger! FX side O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.