Lars Damgaard Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Prøver at legge en video inn, så alle kan nyte den....! Lurer på hvad en diz-fil egentlig er ..! [image]http://www.home.no/lassehen/filer.jpg[/image] De andre to formater er jeg klar over. Har laget teksten i Word-format....! Er ikke klar over om Dag syntes om akkurat det. Bliver MEGET glad for svar. Fortsat go torsdag. Siter
michael8210 Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 *.diz er et tekstformat, som du kan åpne i WordPad. Omtrent det samme som *.txt. Siter
Tommy Ovesen Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Det er bare en helt vanlig ascii tekst fil. Ingenting mystisk. Kommer vel av "description". Vanlig på gamle BBS systemer tidlig på 90-tallet og henger vel igjen siden da. Uansett, lagre teksten i notepad, og lagre som .diz (eller endre navn til .diz etterpå) Siter
Lars Damgaard Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 OK.! Har forstået det sådan at Dag godt kan bruke en Word-fil ..! Mange takk for svar. PS. Og så kan dere se frem til min VIDEO. Fra Spydeberg Micro-klup, med fly av >TRAIKE< Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Ja,det blir nok til at den lastes ned Lars,gleder meg til og se Siter
Lars Damgaard Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 OBS ! Der må da være andre her på forumet, som veit hvilket format de legger teksten inn som..! Siter
Tommy Ovesen Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 OBS ! Der må da være andre her på forumet, som veit hvilket format de legger teksten inn som..! Ja, som du allerede har fått to svar på så er det text, TXT (det vil si - intet format - vanlig tekst). Hvilken endelse filnavnet har (.diz,.txt,.jalla) har ingen betydning for hvilket format teksten har Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.