Joachim Skjønberg Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Takk for en flott tur! Kommer noen bilder fra meg i morgen tror jeg. Ble forsinket grunnet fuel problemer på bakken (20+ min) og en go around på Funchal. Men så kom jeg meg ned... mens hele verden ( de 6 andre ) så på... hvilket press Ble en grei landing, selvom jeg brukte mer rwy enn 777'en til Mathias. Får ta en annen tur en dag, om et par uker kan vi jo fly til Alanya? Veldig fin tyrkisk flyplass. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Eller kanskje Antalya? Syns flyplassen i Alanya var liten, selv for micro Siter
Martin Meyer Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Kom aldri til Funchal, fikk plutselig 3fps i den jævla fs'en. 230nm igjen, [*********] jeg er så syyyykt forbanna Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Dalaman har jo en mer spennede beligenhet en det Antalya har, så hva med den? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.