Gå til innhold

Hva har skjedd her?


Svein Tore Duås

Anbefalte innlegg

Jeg begynner og bli litt drit lei denne hakkingen på VG...de har 2 stk som har masse peiling på aviation og det de ikke har peil på sjekker de opp...men dere skjønner ikke at det er noe som heter komersiele faktorer, dvs pakket litt inn slik at folk flest skjønner det.....VG skriver ikke for oss nerder som sitter og editerer ini filer...synes man skal heller prøve og gi de som skriver artiklene noen tips en og syte konstant over dette....det hjelper ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med siste talar her. Blir mykje dritt mot pressa her på forumet. Har det slått dykk at dei har eit tidspress, og at dei får informasjonen sin frå større mediefirma, og at dei sjekkar opp kjeldene sine så godt dei kan? Det er ikje til å unngå at det kjem litt feilnformasjon iblant. Men det gjer det jo ofte frå flyselskapa sjølv og som ABSOLUTT bør vite kva dei driv med? Så istaden for å klage, prøv heller å kom med konstruktiv kritikk i form av ein vennlig e-post eller liknande til journalisten som har skrive artikkelen. MEN for all del...ver SIKKER på at det du hevdar er rett før du klagar til dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Noen legger merke til mitt innlegg for et par dager siden anngående en RAF Tornardo F.3 Som gikk ned av kysten på Skottland. Så er det ikke bare VG, Dagbladet og andre aviser og nyhetsbyråer i norge som "Drite på leggen".

 

Til og me Storbritannias egne aviser har ikke alltid like stor peiling.

Som andre har nevnt her så kommer infoen på løpende bånd og man klare ikke å få alle tall og detaljer med en gang.

Man tar det man har for hånd og bygger videre etterhvert som info kommer inn.

 

Så å kalle VG for u-profft er litt feil....

Men det er nå min mening ""

 

Ha en god kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med siste talar her. Blir mykje dritt mot pressa her på forumet. Har det slått dykk at dei har eit tidspress, og at dei får informasjonen sin frå større mediefirma, og at dei sjekkar opp kjeldene sine så godt dei kan? Det er ikje til å unngå at det kjem litt feilnformasjon iblant. Men det gjer det jo ofte frå flyselskapa sjølv og som ABSOLUTT bør vite kva dei driv med? Så istaden for å klage, prøv heller å kom med konstruktiv kritikk i form av ein vennlig e-post eller liknande til journalisten som har skrive artikkelen. MEN for all del...ver SIKKER på at det du hevdar er rett før du klagar til dei.

 

Og det var dette jeg prøvde å si for en stund siden med en egen post her, mens omtrent hele forumet sto og sa jeg tok feil, ser folk nå hvor firkanta miljøet er her? "Alle" følger "strømmen," noe som egentlig er litt tragisk...og ja, klag på dette innlegget så mye du vil, jeg driter i det ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...