Sverre Bjørgum Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 noen som hører noe om en eventuell oppstart igjen ? --------------- Sverre Bjørgum Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Hvor mange ganger skal dette opp? Siter
AMO Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor tror dere det kommer opp så ofte? Disse vil jo ha et svar, da spør de til de får det Siter
Geir G Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Vi har dessverre aldri fått noe svar på dette. (Mener å huske at et rukte om oppstart gikk, men det er lenge siden...) Håper noen tar seg til fornuft og starter dette opp igjen Siter
Espen Furfjord Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Vi har da svar på det. Jonas Mindt-Soot jobber så vidt jeg vet enda med dette. Har ikke hørt noe annet. Å lage et anstendig VA er ikke gjort over natten. Siter
Sverre Bjørgum Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Takker.. Da fikk jeg endelig ett navn og svar på mitt spørsmål.. Beklager hvis jeg "spør" for mye lol ------------ Sverre Bjørgum Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Fpr å være helt ærlig, så har jeg lagt det på hylla Med mangel på kompetanse osv. Så ble det for mye. Så unnskyld hvis jeg har skap forhåpninger Siter
Sverre Bjørgum Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 kansje jeg kan hjelpe deg da ? Det var derfor jeg spurte Send meg en beskjed hvis det høres interresant ut.. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Mulig at noen av oss i Virtual SAS Braathens kan bistå med noe. Om ønskelig. Siter
Sverre Bjørgum Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Jeg ønsker å få opp VNOAF, og kan om så ta ansvar for deler av det.. hvis det ikke er noen andre som holder på med det nå... Det er i allefall en god start Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.