Per Johansen Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 En "norsk" SAS butikk åpnet: SAS Web Shop Dette virker spennende. Er det noen som vet noe om kvalitet vs pris på flymodellene? Siter
S. L. Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Veldig usikker, men det kan se ut som om at modellene er i plast, men det er som sagt veldig vanskelig å se før man har modellen i hånden. De så heller ikke nå særlig detaljerte ut Siter
Lars B. Frostad Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Takk for at du postet denne linken Per, dette var jeg ikke klar over!. Ang. modellene så kan de deles opp i to "kategorier", og dette ser man jo rimelig enkelt på prisen. Modellene: MD-90, B737, A321, A340, er alle i skalá 1:200 og koster fra Kr: 85 - 179.- Disse er jo helt greie, og enkle plastmodeller - til en overkommelig pris. De andre modellene som er i skalá 1:100, er garantert mere detaljert - og av høyere kvalitet. Prisen på de er jo fra Kr: 299 - 789. Uansett er dette bra av SAS, men jeg savner bl.a. DC9-modeller (av nostalgiske grunner). Synd de ikke har en "rabatt-ordning" dersom man er Eurobonus-medlem.. Personlig skal jeg ihvertfall ha meg en MD-80 modell, men jeg kunne ha tenkt meg enda fler modeller - og da gjerne i de gamle SAS-fargene (Janne). Viktig å merke seg, at B737 i 1:200, er ikke SAS - men SAS Braathens. Derimot er B737-600 modellen i 1:100 i SAS utførelse!. Siter
Andreas F Berger Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Fint at da sa ifra Per, skal nok ha meg noen modeller. Siter
Geir G Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Har de bare "SAS Kaptens uniform" i størrelse størrelse 8-10 år (eller midre)? Hva med oss andre? Tror de flymodellene er i plast, så ivertfall slik ut når de var utstillt på ENBR... Siter
Fredrik Bachke Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Genialt tips, takk Er nok ikke lenge nå til en B736 står på skrivebordet. Mens jeg er i gang; noen som vet om det fortsatt går ann å få tak i en Widerøe Dash-8-Q300 modell noe sted? Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Widerøe kommer med en slik shop de også, får satse på at de også kommer til å ha modeller. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.