Jan Arild Gjemble Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Heisan. Hvor mange her på Flightsim.no holder på med bushflying, og hvilke områder er det mest glad i når det gjelder Bushflying. Selv har jeg en forkjærlighet for Alaska, men vil gjerne få så mange tips som mulig på områder hvor bushflying er morro. Hvilke fly, ruter, områder. Noen som har noen linker til virtuelle selskaper som flyr bush? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Svensson Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Stort sett flyr jeg i Alaska, mer bestemt Misty Fjords som finnes på Simmarket.Etter min mening det beste bush sceneryet som er å oppdrive. Er endel ting på gang for å utvide området med flere sceneries. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Aasland Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 http://www.avsim.com/bfu/ Anbefalt Scenery: Misty Fjords/Misty Moorings, Ultimate Terrain Canada/Alaska (flight1.com). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg har en tendens til å henge rundt i Himalaya, da spesielt i Nepal, siden det finnes et OK scenery som dekker de fleste flyplassene, samt et helt greit mesh. Begge finnes på avsim. Ellers er flyplassen Rio Amazon i Brasil morsom(tror det er det den heter). Den heter enten SIAM eller SESM, uten at jeg skal si det for sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 SESM er artig i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Emma Field er jo ganske fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.