Gå til innhold

ASRC Configurator problem


Ståle Andre Ustad

Anbefalte innlegg

Hei Tom,

 

Vel, det er mulig dette gjelder for deg, men ikke for alle.

 

Først, vær sikker på at du har fulgt installasjonsprosedyren, dvs indikert nødvendige kataloger og programmer.

 

Deretter, at du har siste versjon.

 

Mvh

 

Takker for opplysningen Hans.. Beklageligvis så har jeg desverre ikke fått dette til og skuffelsen er rimelig stor da jeg så på dette programmet som uhyre brukbart og nyttig.

Viste ikke om flere versjoner av programmet og takker og bukker med stor glede om du har en liten link til meg...

 

Vært utrolig kjekt å kunne save instillingene mine på ASRC da jeg nå er utrolig fornøyd med mine farge oppsett osv.. Tilnærmet likt real.. he he , må jo det...!! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takk for tipset Hans, leste akkurat at siste bug fix var fra 2004 og da lurer jeg på om ja har testet det allerede. Men skal selvsagt sjekke på ny, mener å huske det var en eller dll feil som kom frem.. Hmm lar meg høre fra meg jeg.

 

Edit...

 

Jepp lastet ned fra avsim nå.. Og det fungerte ja.. Phuuu endelig en hump i veien overstått.

 

Takk Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...