Gå til innhold

Flysimulator på Bergen Airshow


S. L.

Anbefalte innlegg

Hei....Var dette maskiner levert av Hattelco?....mener noen internt spurte meg om denne casen?

 

Dersom du sikter til «mine» maskiner, så var disse utlånt av et Bergensfirma som heter Dataoppdrag. Fikk forståelse for at disse gutta bygde maskinene selv....

 

Maskinen kjørte dobbelt av det meste..... Vannkjølt/2 prosessorer hver på 2412 MHz/2048 Mb RAM/2xGeForce 7800 GTX 256Mb grafikkort.....etter å ha ryddet av veien noen barnesykdommer var det fin flyt i simmen på denne ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....Var dette maskiner levert av Hattelco?....mener noen internt spurte meg om denne casen?

 

Dersom du sikter til «mine» maskiner, så var disse utlånt av et Bergensfirma som heter Dataoppdrag. Fikk forståelse for at disse gutta bygde maskinene selv....

 

Maskinen kjørte dobbelt av det meste..... Vannkjølt/2 prosessorer hver på 2412 MHz/2048 Mb RAM/2xGeForce 7800 GTX 256Mb grafikkort.....etter å ha ryddet av veien noen barnesykdommer var det fin flyt i simmen på denne ""

 

Det er e av våre forhandlere ja......så da var det disse jeg ble spurt om før flyshowet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var meget bra opplegg med simulatoren ja.... Var innom der nokre gongar og det var stort sett stor pågang heile tida! Einaste som eg syntes var synd var at simmen ikkje gikk på lerretet når eg var der.....

 

Etter endel innkjøringsproblemer, fikk vi ordnet dette ut på lørdagen.

Når dette først var ordnet fungerte det i 100, og det var ingen problem å følge med på simulatoren fra andre enden av hangaren ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at mange fikk prøve seg i simulatoren, og takk for mange fine tilbakemeldinger. Det tok en hel uke med adskillige kvelds og nattetimer, å bygge opp denne.......på en maskin, som jeg mer enn gjerne skulle ha beholdt ""!

 

Det var flere som tok bilder fra simulator-standen, men jeg vet ikke om dette var noen av dere her på forumet.....

 

Simulatoren var iallefall et velykket prosjekt, selv om storskjermen kom noe sent i gang....... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...