Mikkel Ellingsen Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 som en tikkende klokke har MS spyttet ut en ny flysimulator annethvert år på denne tiden av året, med mindre terror har satt sitt søkelys på vår hobby. et raskt søk på google gir meg overhodet ingen faktisk informasjon, utover nerdete spekulasjoner om fs2006. mitt intrykk er at ms ikke har ytret noe som helst, kan dette stemme? er det noe som tyder på at en ny versjon i det heletatt er under utvikling? Siter
Gjest Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Ikke godt å si, men dersom de har kommet langt i utviklingen er det utrolig hvor hemmelig de har klart å holde info om det i såfall. Så på bakgrunn av det du også nevner, tror jeg neppe de har noe rett rundt hjørnet.. blir i såfall overasket. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Har hørt at PMDG ikke fikk bruke ett eller annet program i forbindelse med 744 Grunnen var at Microsoft skulle bruke det i en Simulator..... Siter
Peder H.Kristensen Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hadde vært litt artig hvis fs2006 lå i hylla på elkjøp i morra Hadde fått sjokk Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Ved å søke hadde du nok funnet noen "nerdete opplysninger" om at det vil bli utsatt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.