Gå til innhold

Amsterdam fly-inn 23 August


Thomas Lorentzen

Anbefalte innlegg

To celebrate the release of the upcoming Cloud9 Amsterdam Schiphol scenery, the Dutch VACC will host an Amsterdam Schiphol Fly-in on the evening of the release day: Tuesday, the 23rd of August! On this day, Schiphol Airport will be fully staffed from 1730 till 2030 UTC. This enables everyone to explore the new scenery with the help of our ethousiastic Air Traffic Controllers! See you in Amsterdam, with or without the new scenery, on Tuesday the 23rd!!

 

Blir det noe action i Norge? Vi er ihvertfall ett par stykker som har planlagt en tur/retur flight.. hadde vært greit med bemanning her hjemme også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk fri til å delta jeg og. Når musen er borte danser katta på bordet ""

 

Var innom sidene til Cloud9 for å se på herligheten, men det var helt dødfødt å skulle se på screenshotsene der. Tror man mildt sagt kan si at serverene deres sliter...kunne formelig se at dem hostet blod. Fikk bare sett noen tumbnails, og det er for lite å dømme etter. Skal man dømme etter hastigheten på serverene, er det veldig bra ""

 

Sees i kveld....uten nytt scenery...:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom sidene til Cloud9 for å se på herligheten, men det var helt dødfødt å skulle se på screenshotsene der. Tror man mildt sagt kan si at serverene deres sliter...kunne formelig se at dem hostet blod. Fikk bare sett noen tumbnails, og det er for lite å dømme etter. Skal man dømme etter hastigheten på serverene, er det veldig bra

 

Kikket innom der nå jeg også. Eller det vil si,,, jeg PRØVDE men somsagt døfødt. Tror det er en del folk der inne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, flyturen var fin, og det var godt med traffik på eham. Slo av AP på ca. 200 ft, og flyet dro rett ut til venstre. Krasjlandet og dro til skogs til 10 i stil. Fy [*******] da var det en som var sinna her. 1.5 time for bare å kjøre fuglen rett i dass på målstreken. Da flyet var steady på bakken gikk det bare i sirkel. Må være et eller annet jeg har kommet borti. Nå er kvelden ødelagt...jeg er potte sur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker om flott kveld! Sceneriet tok kongepokalen, men resten av pokalene og medaljene går til alle ATCene

 

Jeg fløy ned til AMS som KLM1146, og fikk flott ATC service på ENGM fra Ivar og Rune. Videre måtte jeg gjennom Bremen Radar, og til slutt Amsterdam Radar. Knakende god service her, det samme var det fra APP, TWR og GND

 

Det ble tur tilbake, som KLM1151. Igjen flott service fra Nederlenderne, likeså fra Brussel! Videre til Copenhagen Control og til slutt Oslo Control hvor Ivar ga fantastisk service

 

Virker som Thomas fikk kræsj før landing på GM? Synd det som skjedde med Geir her også

 

Anbefaler virkelig alle sammen en tur ned dit, så lenge dere har kart ""

 

Det var overraskende "lite" trafikk egentlig, hadde forventet mye mye mer trafikk og "kaos" ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...