Johannes Winther Farstad Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Lurte bare på om noen har lyst til å sitte litt ATC lengre nord i landet? Er jo bare controllere pålogget i Oslo om dagen. Har tenkt å fly i kveld online litt rundtom i nordnorge, og håper å få selskap med flere fly, og flyveledere:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hadde gjerne bemannet flyplasser i nord, men jeg er ikke ferdig med ATC treningen ennå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Må innrømme at jeg også har savnet litt bedre dekning i nord-norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Just wait and see.. Wait and see.. I'll be back Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Bedre dekning skal det også bli etter hvert som sommerferien tar slutt (22 august her), så får vi vel se om ikke Bodø Control kommer tilbake (sterkt tilbake kanskje?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ja,burde få litt mere ATC-fres i Nord.Blir vel litt bedre når skoleferien er ferdig.Persjonlig så har jeg vært litt slapp i det siste,men ved neste anleding lover jeg å være online som Bodø eller Tromsø Approach. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Når jeg har fått min rating kommer jeg nok på som ENDU_TWR eller ENTC_TWR vil jeg tro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Når jeg har fått min rating kommer jeg nok på som ENDU_TWR eller ENTC_TWR vil jeg tro! Blir vel ENTC_APP her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Bare og hyle meg en PM om du/dere er i farta... så skal vi ikke se om vi kan ordne litt ATC på et blunk,,, Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Kanskje jeg kan prøve å sitte på ENEV eller ENBO litt? Uansett kommer ENAL sterkt tilbake når skoleferien er slutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Vil nok tro du får en del trafikk på ENBO ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Kommer sikkert litt nord jeg og om Bobbo kommer hjem fra ferie snart så vi kan fullføre trainingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Furu Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sukk......blir forhåpentlig en ivrig VATSIM høst.Nå er maskinen klargjort,litt "jobbing"med å få ordnet CD til FS,og så mangler kun ADSL(noen uker til enda)...da blir det vel flyging ja....Uten FS og VATSIM i flere mnd nå.....lettere abstinenser:-) Asbjørn Furu Orbit63 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.