Olaf Ghanizadeh Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Skal fly dit nå. Noen som vet hva flyplassen heter og om det finnes et scenrey? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Niger ?.... hmm Er flere plasser der da Diffa = (DRZF) Diori Hamani = (DRRN) Dirkou = (DRZD) Manu Dayak = (DRZA) Maradi = (DRRM) Tahoua = (DRRT) Zinder = (DRZR) Niamey er hovedstaden og flyplassen heter Diori Hamani (DRNN). Ang scenery trur jeg det ikke er noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Neh! Baren èn flyplass i det landet... akkurat som i Sverige. Den eeeenste flyplassen ligger i Kiruna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 jeg tenker på den flyplassen de fly r hjelpesenfinger til nå jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jobber i leger uten grenser nå i ferien og siste jeg kan huske så er det vel Maradi (DRRM. Ihvertfall dit flesteparten av hjelpesendingene går til tror jeg. Er du lege eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 I en alder av 13 år tviler jeg på at Olaf er lege . Dessuten er det nok flyging i FS det er snakk om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Neida, Olav skriver seg selv inn i Gunnars Rekordbok han, som tidenes yngste lege... stiller likevel et spørsmål til utdanningen hans... er ikke den på 9 år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 jeg negynte da jeg var 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 hehe. Har du sånn "My first doctor" sett med deg da? Men hva pokker skal du i Niger hvis du ikke er lege eller fra UD eller no? Ikke triveligste landet å dra til akkurat nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Later som jeg flyr hjelpesendinger med NA-124 dit, er over tyskland nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Okey Trodde du faktisk skulle dit jeg. Dumme meg....hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Neida, Olav skriver seg selv inn i Gunnars Rekordbok han, som tidenes yngste lege... stiller likevel et spørsmål til utdanningen hans... er ikke den på 9 år? Er ikke det 5 eller 6 år da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Vet ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Vet ikke. Har du virkelig bare slike gull egg å komme med?Syntes du begynner å toppe "unødvendig innleggs listen" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Vet ikke. Har du virkelig bare slike gull egg å komme med?Syntes du begynner å toppe "unødvendig innleggs listen" vel, nå spurte jo jeg han om noe da.. Han svarer jo bare! Det er litt mer unødvendig og si til folk at de poster unødvendige innlegg. Bare min mening det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Men jeg skriver nå noe lærerikt også da... Visste alle her inne at engine anti-ice kun skal brukes i temperaturer under 10 grader? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har du sett på makan! Nei, det visste jeg ikke. Tusen takk for nok et lærerikt innlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er ikke det 5 eller 6 år da? 7.5-8 år tar det, inkludert plikttjeneste (= turnustjeneste på helsevesenspråk). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik C Varvik Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Lege studie? Har tenkt å ta dette selv.. Og da er det 3 år allmen.. 6 år medisin og 1 år turnus.. Altså 6 år på skole etter vgs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.